کد خبر: ۴۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مديران و كاركنان بانك صادرات ايران با حضور پرشور در مراسم و جشن هاي باشكوه، ميلاد با سعادت حضرت مهدي (عج) را گرامي داشتند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، در اين مراسم معنوي كه با حضور پرشور كاركنان اين بانك و به همت روابط عمومي، انجمن اسلامي و پايگاه مقاومت بسيج بانك صادرات ايران در طبقه ١٤ برج سپهر برگزار شد،  حجت‌الاسلام و المسلمین الهی تهرانی در سخنانی به برخی وظایف منتظران ظهور پرداخت و اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی منتظران، مراقبت از دین و ایمانشان است. یک انسان باید مراقب ایمان خود باشد تا دچار آفت و بی‌دینی نشود. 
وی ادامه داد: در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون، بیشترین ضربه ها و آسیب‌ها به مسلمانان از همین ناحیه بوده و مسلمانان بدون آسیب‌شناسی جریان‌ها و گفته‌ها، تسلیم خواسته برخی افراد و جریان‌های انحرافی شده‌اند. برخی حکام، در زمان خود بدعت‌هایی در دین ایجاد کردند و مسلمانان آن زمان بدون آسیب‌شناسی و تحقیق، گفته‌های آنها را قبول می‌کردند. 
حجت‌اسلام الهی تهرانی در ادامه با برشمردن خصوصیات برخی فرقه‌ها و نگرش‌های انحرافی، خواستار افزایش آگاهی‌ها و مقابله با آسیب‌های این نوع انحرافات شد.
در ادامه این مراسم مداح اهل بیت محسن صلواتی اشعار و سرودهایی در وصف امام زمان، حضرت مهدی(عج) قرائت کرد که شور و هیجان خاصی در محفل ایجاد نمود.
شایان توجه است مراسم‌های باشکوه دیگری به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج)، به صورت جداگانه در مدیریت‌های شعب مناطق تهران و استان‌ها برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: