کد خبر: ۴۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
سيامک دولتي رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين، از شعبه مرکزي بانک اقتصادنوين بازديد کرد و ضمن ديدار با يکايک همکاران اين شعبه، به اهميت و نقش اعطاي تسهيلات خرد و حمايت از مشتريان تاکيد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، دولتي با اشاره بر نقش مؤثر نهادهاي مالي بر توسعه اقتصادي کشور گفت: با توجه به اينکه بنگاه‌هاي کوچک و متوسط از عمده عوامل ايجاد اشتغال محسوب مي‌شوند، بنابراين ما با اعطاي تسهيلات خرد به صنايع توليدي و حمايت از مشتريان مي‌توانيم سهم بسزايي در رونق توليد و اشتغال و رشد اقتصادي کشور ايفا کنيم.
وي با اشاره بر لزوم پيگيري جدي وصول مطالبات معوق، بر رعايت بهداشت اعتباري به عنوان الگوي اصلي بهره‌وري تاکيد و بيان کرد: توجه به بهداشت اعتباري از الگوهاي پايه‌اي سودآوري و بهره‌وري است و زمينه را براي هدايت منابع مالي در مسير صحيح فراهم مي‌کند.
در ادامه بازديد رئيس هيات مديره بانک در جمع کارکنان به آراستگي شعب، رفتار و برخورد مناسب با مشتريان و نظم و دقت در انجام امور، به عنوان نماد انضباط اشاره کرد و رعايت انضباط اداري، توجه به نکات ايمني در شعب را از جمله موضوعات مهم و کليدي در بانک دانست. 
بر اساس اين گزارش، اين بازديد با حضور محمد آخرتي مدير امور شعب و اعظم جشناني رئيس شعبه اسفنديار، همراه بود که صبح روز چهارشنبه 20 ارديبهشت ماه سال جاري صورت گرفت و دولتي ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف شعبه مرکزي، رهنمودهايي در خصوص ارائه خدمات با کيفيت و انجام بهتر امور به همکاران شعبه بيان نمود و همکاران شعبه نيز نقطه نظرات، مشکلات و پيشنهادهاي خود را پيرامون مسائل شعبه با وي درميان گذاشتند.
گفتني است، وي بر همراهي کارکنان با برنامه‌هاي توسعه بهبودي بانک تاکيد کرد و افزود: اميد است که شما همکاران عزيز، تلاش و همت خود را براي محقق ساختن اهداف بانک بکار بريد تا با همراهي و همدلي، دستاوردهاي تازه و افتخارات بيشتري در جهت خدمت به ميهن عزيز و مشتريان گرامي در کارنامه درخشان بانک اقتصادنوين ثبت کنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: