کد خبر: ۴۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
مدیر امور شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ گفت: در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جزئیات بخشودگی سود و وجه التزام مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از 250میلیون ریال (25 میلیون تومان) است اعلام شد.
مهندس مسعود جلالیان افزود:  مشتریانی که برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند، سود و وجه التزام بدهی آنان بخشوده خواهد شد.
وی گفت: ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی ، آخرین قرار داد منعقد شده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.
جلالیان افزود:خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت  هستند و سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون در اولویت های بعدی قرار دارند.
وی گفت:بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند،تا آخر اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.
جلالیان در پایان گفت:  بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شعب این بانک  هر روز تا ساعت 22  آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود و علاوه بر آن میز امداد با هدف مشاوره،راهنمایی و  پاسخگویی به شعب و مشتریان در مرکز ارتباط سبز این بانک (شماره تلفن 81301-021) ایجاد شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: