کد خبر: ۴۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و بررسي عملکرد مديريت شعب استان سمنان از دواير ستادي و شعب اين استان بازديد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامي در سفر به استان سمنان از شعب و دواير ستادي بازديد و ضمن بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته، رهنمودهاي لازم در خصوص ارتقاء کيفي و کمي خدمات قابل ارائه به مشتريان را ارائه نمود.
وی ضمن تشکر از تلاش های مدیر شعب استان سمنان و همچنین ارج نهادن به اقدامات مثبت همکاران اظهار داشت: باتوجه به نقش بي بديل منابع در رشد و شکوفايي بانک، اهتمام به امر بازاريابي هدفمند بخش اصلي فعاليت هاي سازمان را تشكيل مي دهد و دراين عرصه، جذب و شناسايي مشتريان ارزنده از الويت هاي كاري پرسنل مي باشد.
وی تصریح کرد: دستیابی به اهداف و برنامه هاي ترسيمي بانک، مستلزم شناسايي ظرفيت هاي جديد بازاريابي مي باشد تا با گام هاي موثر همکاران صف و ستاد، سهم بيشتري از منابع بازارهاي هدف در قالب طرح هاي حقيقي و حقوقي جذب گردد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به نقش کارکنان در رضايتمندي مشتريان افزود: وجود نيروي انساني متخصص و با انگيزه تاثير شاياني در ارائه مطلوب خدمات به مراجعين دارد و خوشبختانه سجاياي اخلاقي در ميان همكاران ما زبانزد است.
در ادامه آمار عملکرد بانک به تفکیک شعب توسط رضائیان مدیرشعب استان سمنان ارائه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه های جذب منابع، وصول مطالبات و كنترل مصارف تشريح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: