کد خبر: ۴۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
سرپرست مديريت شعب اردبيل گفت: دستيابي به اهداف با تلاش، مسئوليت‌پذيري و کارآگاهانه نيروي انساني متخصص و متعهد ممکن مي‌شود.
مهدي ميري با اشاره به مباحث مديريتي اظهار داشت: علم روز، تلاش مستمر و آگاهانه لازمه موفقيت يک سازمان پيشرو است.
وي همسويي و همراهي کارکنان در کار بانکي را از عوامل موفقيت عنوان کرد و گفت: زماني که تلاش‌ها همسو شود و مسير حرکت به سمت اهداف مشترک باشد بازدهي شرکت بالا رفته و سوددهي افزايش مي‌يابد.
 ميري افزود: با توجه به اينکه زمينه پرورش ايده در ثامن مهيا است، ايده‌هاي خود را مطرح و به مديران و سازمان ارائه کنيد مطمئن باشيد که از آن استقبال مي‌شود. چراکه شما هرروز با يک ايده نو وارد بازار مي‌شويد و با شناخت نياز و خواسته جديد مشتريان مي‌توانيد در ميدان رقابت بهتر و موفق‌تر عمل کنيد.
سرپرست مديريت شعب اردبيل تصريح کرد: رقابت بخش جدايي ناپذير فعاليت تخصصي در بازار شده است که لازمه رقابت سالم ، ابتکار، پيشرو بودن، شناخت و پيش‌بيني حرکات رقبا است.
به گفته وي مسئوليت‌پذيري و بي‌تفاوت نبودن در قبال امور را برجسته‌ترين ويژگي افراد موفق است.
 ميري با اشاره به اهداف تعيين‌شده و اعلام برنامه ناحيه 4 موسسه اعتباري ثامن خاطرنشان کرد: ميزان رشد منابع و مصارف و کاهش مطالبات براي سال جاري در قالب يک جدول تعيين و به‌تمامي شعب ابلاغ‌شده است. به همين منظور تلاش هوشمندانه براي تحقق آن مورد انتظار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: