کد خبر: ۴۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران ITEX2017 از روز ۱۲ تا پایان روز ۱۶ تیر ماه امسال (۳ تا ۷ جولای) در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت انلاین به نقل از فرینا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، این نمایشگاه را که پس از انتخابات ریاست جمهوری و ادامه مسیر توسعه کشور و سیاست های اقتصادی – اجتماعی دولت یازدهم اهمیت مضاعفی یافته است شرکت نمایشگاهی آفتاب و منطقه نمونه گردشگری دربند سر (شهر جدید توریستی شمشک) برگزار خواهند کرد و تاکنون تدارک وسیعی برای برپایی سودمند و پر حاصل آن دیده اند.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری از حمایت نهادها و سازمان های پر اعتباری برخوردار است که شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی ویژه اقتصادی، انجمن سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری ایران، سازمان منطقه آزاد انزلی، دانشگاه علم و فرهنگ و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از جمله این حامیان هستند.
نشریه اقتصاد و نمایشگاه و سایت خبری اخبار نمایشگاه ها   به عنوان نشریه رسمی نمایشگاه های بین المللی اخبار و رویدادهای این نمایشگاه بین المللی را پوشش می دهند .
فعالان اقتصادی و علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند با ستاد برگزاری نمایشگاه – تلفن های ۸۶۰۲۲۶۱۳ و۸۶۰۲۲۶۰۱ تماس بگیرند .

نام:
ایمیل:
* نظر: