به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در اين گردهمایی دو روزه كه با هدف تبادل نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسيل هاي ستاد و شعب و رفع مشکلات موجود جهت محقق نمودن پرتفوی سال 96برگزار شده بود ، امیرحسین قربانی معاون فنی ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده در کارگروه های فنی به اهمیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه اشاره نمود . وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعب خواست تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند .
در ادامه مراسم مجید بنویدی عضو هیات مدیره به نقش روسای شعب به عنوان مدیران میانی در محقق ساختن اهداف استراتژیک شرکت اشاره نمود و افزود: روسای شعب وظیفه جاری ساختن تصمیمات مدیرعامل و مدیران ارشد در مسیر اداره شرکت را بر عهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی استوار بر 4 اصل عدالت، مسئولیت، پاسخگویی و شفافیت می باشد که پاسخگویی به مدیران ارشد، مشتریان و پرسنل اصلی ترین وظیفه مدیران میانی می باشد.
در ادامه مهندس صفدری مدیرعامل در خصوص وظايف مديران ستاد و روسای شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، عملكرد و افتخارات شركت در سال گذشته و همچنین اهداف پيش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیت های رقابتی بیمه "ما" به ارائه نكات مهمي پرداخت.
وي ضمن قدردانی از تمام مدیران و روسای محترم شعب در خصوص ويژگي هاي مثبت شركت تصريح كرد: همكاران و نيروي انساني همگي از نيروهاي فني،جوان، متخصص و زبده صنعت بيمه هستند، ضمن آنكه يكي از بزرگترين بانك هاي كشور يعني بانك ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این شركت می باشند .
مدير عامل شركت بيمه "ما" در خصوص اهداف اين شركت تاكيد كرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد . ما باید فرصت ساز و فرصت طلب باشیم، بارزترین فرصت سازی شرکت بیمه "ما" بیمه پلنگ ایرانی است که منجر به شناخته شدن بیمه "ما" در سطح جامعه شده است و فرصت سازی از مهم ترین اصول مدیریت و بازاریابی است.
وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال می باشد، برنامه هایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری می باشد. آشنایی با علم روز مدیریت، تبادل نظر در خصوص معرفی فرصت ها و محقق ساختن EPS سال 96 از اساسی ترین اهداف شرکت می باشد
در پایان مراسم ، مهندس صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان ، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد و توجه به کسب دانش روز در مدیریت و بازاریابی را مورد تاکید قرار داد.
همچنین از روسای شعب بانک بیمه، یزد، بابل و سیرجان بعنوان مسئولین دارای عملکرد مناسب و شایسته در چندین شاخصه بررسی شده، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.