کد خبر: ۴۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
همایش منطقه‌ای ویژه‌ی عاملین فروش شمال کشور شرکت آسیاتک در تاریخ ۳ خردادماه در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.
همایش منطقه‌ای ویژه‌ی عاملین فروش شمال کشور شرکت آسیاتک در تاریخ ۳ خردادماه در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید. در این همایش یک روزه محمدعلی یوسفی‌زاده مدیرعامل، حسین علیمحمدی  معاونت کسب و کار، رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان شرکت انتقال داده های آسیاتک به همراه عاملین فروش منطقه ای شمال حضور داشتند.
در ابتدای همایش مهندس یوسفی‌زاده با معرفی پروژه‌های جدید (مانند برج میلاد و توسعه شبکه دیتاسنتر و نگهداری محتوا) به تشریح چشم انداز و برنامه های توسعه آسیاتک پرداخت. وی در خصوص حضور شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در بازار بورس نیز توضیحاتی را به حاضرین ارائه کرد و از برنامه‌های آینده شرکت خبر داد.
حسین علیمحمدی معاون کسب و کار آسیاتک نیز در خصوص برنامه‌ریزی شرکت‌های ارائه دهنده‌های خدمات همراه در سال ۱۳۹۶ و اقدامات انجام شده جهت رقابت با سرویس‌دهنده‌ها مانند طراحی سرویس‌های جدید، ربات تلگرام، اپلیکشین موبایل، راه‌اندازی و ارائه‌ی سیم کارت‌های آسیاتک توضیحات جامع و کاملی را برای شرکت کنندگان ارایه کرد.
در ادامه همایش مهندس علیمحمدی و مهندس خمیس آبادی طی پرسش و پاسخ با عاملین فروش اقدام به ارائه‌ی راهکارها مناسب برای توسعه کسب و کار کردند.
همایش منطقه ای عاملین فروش آسیاتک با حضور ۲۰ نفر از عاملین منطقه ای شمال بر گزار شد. خاطر نشان می سازد منطقه شمال شامل استان های مازندران،گلستان و گیلان می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: