به گزارش ايكوپرس به نقل از ارتباطات ايساكو، سیدرضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو به صورت مستمر بر بهبود و چابکسازی فرآیندهای شرکت و دستورالعملها تاکید و بر اجرای آن نظارت دارد.
وی معتقد است در یک سیستم پویا، گلوگاهها باید دائما رصد شوند تا هیچ نقطه توقف یا کندی حرکت مانع از بازخورد مثبت مشتریان نشود.
وی ضمن اعلام اینکه شرکت ایساکو، همواره بر انجام بهینه فعالیتهای مجموعههای ذیربط خود نظارت دارد گفت: علاوه بر این پایشها، بازدیدهای سرزده تیم مدیریت نیز باعث تعامل دوسویه با پرسنل و لمس مسایل آنها و مشتریان از نزدیک میشود.
حسینی در این بازدید از نمایندگیهای شهرهای عسلویه، جم، کنگان و بوشهر بازدید کرد و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر گذراند.
وی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور و بررسی نحوه خدمات در استایهای دور کشور این بار از شهرهای حاشیه جنوبی بازدید به عمل آورد و با توجه به دشواری کار در شرایط خاص جوی منطقه و آلودگی هوا از زحمات پرسنل این ناحیه تقدیر و تاکید کرد بهترین خدمات به هموطنان این مناطق ارائه شود.