به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز چهار شنبه دهم خرداد ماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : اقبال قابل ملاحظه کاربران پیام رسان اجتماعی تلگرام به کانال بانک تجارت ، سبب شد که رباتی در این کانال با هدف معرفی محصولات و خدمات بانک، ارائه آموزش های مهم و مفید مرتبط با خدمات بانکی راه اندازی شود .
وی با اشاره به افزایش 100 درصدی تعداد دنبال کنندگان کانال تلگرام بانک تجارت در بازه زمانی 9 ماهه ، افزود: تعداد دنبال کنندگان این ربات تلگرامی اکنون به شش هزارکاربر رسیده است و با توجه به این رشد قابل ملاحظه درنظر داریم بخش های متنوع دیگری را به این ربات اضافه کنیم .
سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران پیام رسان اجتماعی تلگرام برای پیوستن به ربات تلگرامی این بانک به نشانی ITTejaratBankbot گفت :کاربران پس از ورود به این ربات با انتخاب گزینه start قادرخواهند بود اطلاعات جامعی در زمینه خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک ،انواع سپردهها و تسهیلات و نرمافزارهای بانکی مورد نیاز را دریافت کنند .
بانک تجارت برنامه ی توسعه حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را از دوسال پیش هم راستا با تحولات فناوری های روز آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به صورت 24 ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از 23000 کاربر این شبکه می باشد . همچنین کاربران می توانند از طریق نشانی http://www.telegram.me/tejaratbank2 به کانال رسمی تلگرامی این بانک دسترسی پیداکنند .