کد خبر: ۴۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید شعب استان مازندران، اعتماد عمومی را بزرگترین سرمایه بانک عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مازندران، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - درحاشیه  بازدید از شعب استان گفت: امروزه  جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
حاجی مزدارانی با تاکید بر نگاه اقتصادی به فعالیت ها، بر در نظر گرفتن صرفه و صلاح تمامی ذی نفعان تاکید کرد و گفت: جلب رضایت و اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه این بانک بوده که ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه آن را از سایر بانک ها متمایز ساخته است.
وی  با اشاره به اینکه همه کارکنان در سود آوری بانک بصورت مستقیم نقش دارند، بیان کرد: ملاک سنجش و ارزیابی و عملکرد شعب، سود عملیاتی است از این رو سیاست گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.
معاون امور مناطق  بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی بانک تاکید نمود و نقش بانک هارا در به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی نظام بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار لازم بتوان افق روشنی را در اقتصاد کشور ترسیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: