کد خبر: ۴۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
دومین جلسه هم اندیشی ماهیانه واحد های ستادی مدیریت استان خراسان رضوی و شمالی روز یکشنبه هفتم خرداد باحضور مدیر شعب، معاون اجرایی و همکاران دوایر در سالن کنفرانس مدیریت منطقه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه ابتدا مدیر شعب استان ضمن تشریح مطالب عنوان شده در گردهمایی مسئولین شعب و دوایر استان، عنوان کرد: هدف از برگزاری جلسات مستمر ماهانه دوایر ستادی ایجاد اتحاد و انسجام بین نیروهای صف و ستاد در راستای پشتیبانی از شعب بوده، تا با تشکیل جلسات منظم زمینه ایجاد تحرک و فعالیت در ستاد و صف را بطور همزمان افزایش دهیم.
ریحانی افزود: کارکنان دوایر ستادی به اندازه پرسنل شعب در قبال افزایش منابع، معرفی خدمات بانک اعم از سپرده ها، تسهیلات، فروش ضمانتنامه و کارت هدیه و . . . و کاهش مطالبات در استان مسئول بوده و انتظار میرود اقدامات قابل قبولی از ایشان صورت پذیرد.
معاون اجرایی استان در این مراسم به بررسی پیشنهادات ارائه شده توسط کارگروه ها در گردهمایی مسئولین شعب پرداخت و از دوایر استان خواست تا پیشنهاداتی که مربوط به منطقه و ستاد است را مورد بررسی قرار داده و زمینه های اجرای آنها را فراهم کنند. 
وی در پایان به لزوم اجرای نظم در وضعیت ظاهری و رفتاری، ساعات ورود و خروج، پاسخ دهی بموقع و پیگیری مکاتبات با شعب اشاره و نکات حائز اهمیتی در مورد مسائل بازرسی اشاره کرد.  
در پایان پیشنهادات و نقطه نظرات دوایر مطرح و بررسی وجمع بندی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: