کد خبر: ۴۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
عضو مجلس خبرگان رهبری: رعایت اصول فقهی و اجرای بانکداری بدون ربا تاثیر بسیار مطلوبی بر زندگی مردم خواهد داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان با اشاره به رویکرد بانک مهر اقتصاد به دو مقوله مرابحه و اقتصاد مقاومتی گفت: رعایت اصول فقهی و اجرای بانکداری بدون ربا و تحقق نظام پولی و مالی اسلامی در نظام بانکی، تاثیر بسیار مطلوبی بر زندگی مردم خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان؛ آیت‎الله سید عبدالهادی حسینی‎ شاهرودی _ نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری_  در این دیدار با تاکید بر تحقق شعار سال اظهار داشت: تقویت مالی و همه جانبه واحدهای صنعتی و طرح های زودبازده و توجه به ایجاد اشتغال باعث رونق اقتصادی در جامعه خواهد شد.
وی در ادامه اقدام عملی بانک مهر اقتصاد به سمت اجرایی کردن قرارداد مرابحه در ارائه تسهیلات را موجب مسرت خواند و عنوان کرد: رعایت اصول فقهی و اجرای بانکداری بدون ربا و تحقق نظام پولی ومالی اسلامی در نظام بانکی، تاثیر بسیار مطلوبی بر زندگی مردم خواهد داشت.
رسول سعیدی حقیقت_ رئیس اداره امورشعب استان گلستان_ نیز در این دیدار ضمن بیان عملکرد سه سال گذشته این بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: ظرف این مدت تسهیلات مناسبی در 27 عرصه اقتصاد مقاومتی در استان گلستان اعطا شده که بخش قابل توجهی از آن در سال 94 پرداخت شده است.
وی در ادامه افزود: بانک مهر اقتصاد همواره تمام تلاش خود را در راستای کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت از بنگاه های تولیدی و طرح های اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کشورخواهد کرد.
در ادامه این دیدار عضو کمیته فقهی بانک با تاکید بر آموزش مبانی دینی برای کارکنان افزود: باید آموزش مبانی دینی و فقهی تقویت شود تا نیروهای مستعد و توانمند در این بانک بتوانند بانکداری اسلامی را ترویج دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: