کد خبر: ۴۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو 10002:2014 دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.
منصور مومنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال 1390 با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال 1394 تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح کرد: پروژه استانداردسازی فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو 10002:2014صادر شد.
مومنی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو 10002 بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: