به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در مراسمی که شامگاه بیستم خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و معاونین مدیرعامل بانک تجارت در محفلی صمیمانه با مشتریان بانک دیدار و گفتگو کردند و ضمن آگاهی از نقطه نظرات آنها، به تشریح برنامه های این بانک برای توسعه ارتباطات با مشتریان و معرفی ظرفیت های سوپر مارکت مالی بانک برای ارائه بسته های خدماتی جامع مطابق با نیاز های شاخه های مختلف کسب و کار پرداختند.
مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه این مراسم، درگفتگویی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با مشتریان یادآور شد:برگزاری اینگونه نشست ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار ما به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می کوشیم تا در این جلسات از درخواست ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.
مدیرعامل تجارت افزود: این بانک افتخار می کند که مشتریانش از جمله قدیمی ترین و وفادارترین مشتریان شبکه بانکی هستند.به همین منظور برای افزایش این تعامل و همدلی به دنبال برنامه ریزی دقیق تری هستیم تا این ارتباط در طول سال استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان و برنامه ریزی برای پاسخگوی به انتظارات آنان، شاخص های مشتری مداری در بانک تجارت ارتقاء یابد .