کد خبر: ۴۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت: با مشاركت سازمان هايي چون بانك قرض الحسنه مهر ايران مي توانيم به حوزه سلامت كشور کمک نماييم.
دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکيد بر اهميت مقوله درمان بيماران کم توان بيان داشت: با مشاركت سازمان هايي چون بانك قرض الحسنه مهر ايران مي توانيم حضور و مشاركت مردم را در كمك به حوزه سلامت كشور گسترده نماييم.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، معاون امور اجتماعي وزير بهداشت اظهار داشت: در حال حاضر ۶۲۰ نهاد مردمي و ۸۷۵ خيريه در حوزه سلامت فعال هستند و چنانچه بسترها فراهم شود حوزه سلامت در کشور ارتقا مي يابد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت ارزشمند خود حوزه خیرين سلامت را براي رسيدن به هدف متعالي خويش ياري مي دهد.
دکتر ایازی ادامه داد: موضوع سلامت به عنوان مسئولیت اجتماعی مطرح بوده و ما و بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز به اين امر مهم واقف هستيم چرا که اين موضوع با توجه به آماري که منتشر مي شود به لحاظ بار اقتصادي و مالي و اختلالات و اسيب هاي اجتماعي بسيار مهم مي باشد و هزينه هايي را كه به خانواده ها و يا سازمان ها وارد مي كند بجاست كه مورد حمايت قرار گيرد.
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی از عوامل مهمي که شديداً بر زندگي انسان و سلامت فرد خانواده و جامعه اثر مي گذارد و امسال هم در پيام مقام معظم رهبري به آن اشاره شده موضوع رفع بيکاري و توجه به معيشت نيازمندان واقعي جامعه است كه بانك قرض الحسنه مهر ايران با توجه به رسالت مقدسي كه در حوزه بانكداري اسلامي دارد پيشتاز اين حوزه است.
وی توسعه و ارتقاء بانکداری اسلامی در کشور را بسیار مهم ارزيابي نمود و نقش موثر بانک قرض الحسنه مهر ايران بعنوان اولين و بزرگترين بانک تخصصي قرض الحسنه در كشور ستود.

نام:
ایمیل:
* نظر: