کد خبر: ۴۷۲۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان، امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات با استفاده از درگاه پورتال اینترنتی این شرکت راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد، به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان، امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات با استفاده از درگاه پورتال اینترنتی این شرکت راه اندازی شد.
با ایجاد این امکان در صفحه امور مشتریان وبسایت بیمه سرمد، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مرکز تماس ثبت شده و تاییدیه دریافت پیام و کد پیگیری، به وسیله پیامک و پست الکترونیک به افراد اطلاعرسانی خواهد شد.
مشتریان بیمه سرمد می‌توانند با مراجعه به صفحه امور مشتریان وبسایت شرکت و ورود به قسمت ارسال شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را در سیستم ثبت کنند. همچنین برای پیگیری شکایات یا انتقادات خود، می‌توانند پس از مدت زمان کوتاه (باتوجه به نوع شکایت) با وارد شدن به قسمت رهگیری درخواست، وضعیت بررسی پیام خود را مشاهده نمایند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
سلام.شناسه بیمه پاساگاردبابیمه سرمد اشتباه شده پولشم رفته توحسابه بیمه سرمدالان من چیکارکنم؟
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
سلام من ۲۰ روزه تصادف کردم ولی هنوز خسارت بنده واریز نشده منی که با ماشین کار میکنم چرا باید ۲۰ روز از کار بی کار شم تو این شرایط اقتصادی و یک هفته ماشین تو تعمیرگاه باشه فقط بخاطر اینکه بیمه ماشینی که با بنده تصادف کرده سرمده.من از طریق قوه قضاییه پیگیری میکنم و خسارت از کار افتادن را هم از شما دریافت میکنم.در کل براتون متاسفم که موقع بیمه کردن پولو از مردم نقد میگیرید و موقع پرداخت خسارت با بی مسئولیتی تمام فقط فکر جیب خودتون هستید
سیدعلینقی میرسلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
0
باسلام من کارمند بانک صادرات و سهامدار بیمه سرمد هستم سقف منزل ما بر اثر بارش باران نم داده بود به بیمه سرمد استان قزوین مراجعه کردم قرار شد کارشناس بفرستد ولی بدون اینکه کارشناس بفرستد عنوان کردن خسارت تعلق نمی گیرد در ضمن من چون اطلاع از بیمه ساختمان نداشتم محل نم را کندم و دوباره گچ کاری کردم آثار نم قشنگ مشخص بود ولی بیمه سرمدبخودشان حتی یه زحمت بازدید را نداند
نام:
ایمیل:
* نظر: