به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بیمه سرمد، به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان، امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات با استفاده از درگاه پورتال اینترنتی این شرکت راه اندازی شد.
با ایجاد این امکان در صفحه امور مشتریان وبسایت بیمه سرمد، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مرکز تماس ثبت شده و تاییدیه دریافت پیام و کد پیگیری، به وسیله پیامک و پست الکترونیک به افراد اطلاعرسانی خواهد شد.
مشتریان بیمه سرمد میتوانند با مراجعه به صفحه امور مشتریان وبسایت شرکت و ورود به قسمت ارسال شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را در سیستم ثبت کنند. همچنین برای پیگیری شکایات یا انتقادات خود، میتوانند پس از مدت زمان کوتاه (باتوجه به نوع شکایت) با وارد شدن به قسمت رهگیری درخواست، وضعیت بررسی پیام خود را مشاهده نمایند.