کد خبر: ۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
در دهمین سفر استانی؛
معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرائی رئیس جمهوردر گفتگو با«نسیم»، افزود: در این سفر پروژه فراملی راه‌آهن گرگان- اینچه برون با حضور روسای‌جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقزستان افتتاح می‌شود
به گزارش تجارت آنلاین،احمدی معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرائی رئیس‌جمهور در گفتگو با«نسیم»، با اشاره به اینکه مقصد دهمین سفر استانی رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید سه‌شنبه هفته جاری( یازدهم آذر) به استان گلستان خواهد بود، اظهارکرد: رئیس‌جمهور در این سفر پس از دیدار مردمی جلساتی با ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان استان نیز دارد.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جمع سرمایه‌گذاران بخش توسعه استان گلستان افزود: همچنین ایشان با علماء این استان نیز دیداری خواهند داشت.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرائی رئیس جمهور همچنین وجود اقوام و مذاهب مختلف را از جمله ویژگی‌های استان گلستان برشمرد و در همین راستا، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقوام مختلف و برادران شیعه و سنی این استان همواره در قالبهای ملی کنار هم ید واحدی محسوب می‌شوند در جلسات مذکور نیز این اقوام در کنار هم حضور دارند.

احمدی ویژگی منحصر به فرد سفر هیأت دولت به استان گلستان را افتتاح پروژه راه ‎آهن گرگان - اینچه برون با حضور روسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان برشمرد و بیان کرد: این پروژه روز چهارشنبه 12آذر افتتاح می‌شود که بخشی از آن در خاک ایران و بخش دیگر در خاک ترکمنستان خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: پروژه راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقزستان از محور گرگان - اینچه برون آغاز شده که ایران را به کل کشور‌های "CIS"وصل می‌کند.

 انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: