به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از ايكوپرس (ایساکو) این استاندارد شامل هفت استاندارد مدیریتی است که پس از دریافت، یک نوبت در آبان ماه سال گذشته و یک نوبت نیز در سال جاری پس از طی مراحل ممیزی مراقبتی مهر تمدید بر آن نقش بسته است.
این گواهینامه نتیجه موفقیت ایساکو در اثبات انطباق سیستمهای مدیریتی با استانداردهای مورد تائید موسسات اعتبار دهنده بینالمللی است که توسط شرکت ارزيابي كننده بينالمللي IMQ ایتالیا در خصوص شرکت ایساکو صورت پذیرفته است.
بنابراین گزارش، سيستم مذکور که در تمام دفاتر منطقهای و نمایندگیهای ایساکو اجرایی شده است، بسیار كامل و جامع بوده و از لحاظ كميت، كيفيت، استقرار، اجرا و وسعت یکپارچگی گواهینامهها در سطح کشور بیسابقه است.
این گواهینامه تلفیقی از سه استاندارد پایه، شامل مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) ، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای (۱۸۰۰۱ (OHSAS و چهار استاندارد دیگر شامل مدیریت آموزش تامينكنندگان خدمات آموزشي، مديريت رسيدگي به شكايات، مديريت سنجش رضايت مشتريان و مديريت آموزش كاركنان است.
گفتنی است دریافت چنین تائیدهایی از مراجع جهانی مهر تائیدی است بر استانداردها و تلاشهایی که شرکت ایساکو به صورت پیوسته برای بهینهسازی فرآیندهای خدمات پس از فروش به کار میبندد تا با نوآوری و تسریع در ارائه خدمات، بتواند آرامش خاطر و رضایت مشتریان خود بیش از پیش را جلب کرده و محفوظ بدارد.