کد خبر: ۴۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: عقب نشینی راست افراطی در فرانسه، تمایل فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره، گسترش فعالیت شرکت آمازون و تشدید جنگ بوئینگ و ایرباس از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*عقب نشینی راست افراطی در فرانسه – نیویورک تایمز
حزب راست افراطی جبهه ملی به رهبری مارین لوپن ، جذب رای دهندگان خود را در دور دوم انتخابات پارلمانی فرانسه از دست داده است.حزب جبهه ملی پس از شکست سنگین از امانوئل مکرون در دور اول انتخابات پارلمانی نیز ناموفق بود و انتظار می رود در دوم نیز شکست بخورد. این درحالی است که هر روز اختلاف داخلی میان اعضای حزب جبهه ملی بیشتر می شود.
از جنگ بوئینگ و ایرباس در آسمان تا امپراطوری آمازون!

*تمایل فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره - گاردین
بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) با توجه به نشانه های اعتماد به اقتصاد آمریکا به افزایش نرخ بهره های بانکی ابراز علاقه کرده است. فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره کوتاه مدت را از روز چهارشنبه افزایش خواهد داد. پس از جلسه دو روزه فدرال رزرو نرخ بهره از 1 درصد به 1.25 درصد افزایش خواهد یافت.این افزایش به دلیل رشد بازار کار آمریکا و کاهش نرخ بیکاری به پایین ترین سطح خود در شانزده سال اخیر است.
از جنگ بوئینگ و ایرباس در آسمان تا امپراطوری آمازون!

*گسترش فعالیت شرکت آمازون - وال استریت ژورنال
شرکت اینترنتی آمازون فعالیت  خود را گسترده تر کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای whole foods  را با 13.7 میلیارد دلار خریداری کرد و قلمروی تازه ای را برای این غول اینترنتی رقم زد.  اقدام «آمازون» و یکی کردن برند هول فودز با شرکت آمازون  موجب شگفتی بسیاری از فروشگاه های اینترنتی شده است.
از جنگ بوئینگ و ایرباس در آسمان تا امپراطوری آمازون!

*تشدید جنگ بوئینگ و ایرباس – فایننشال تایمز
جنگ رقابتی میان دو شرکت هواپیما سازی بوئینگ و ایرباس در ساخت جت های کوچک تشدید شده است. شرکت آمریکاییی بوئینگ قراراست در نمایشگاه هوایی فرانسه از بزرگترین نسخه هواپیمای مسافربری 737 خود پرده برداری کند.این حرکت دفاعی نسبت به رقیب اروپایی اش ایرباس است. شرکت ایرباس نیز قصد دارد بوئینگ را در این نمایشگاه در سایه قرار دهد این درحالی است که شرکت آمریکایی بوئینگ از زمان کم برای تحویل جت های کوچک خبر داده است.
از جنگ بوئینگ و ایرباس در آسمان تا امپراطوری آمازون!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار