کد خبر: ۴۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
نخستین جلسه شورای اداری شرکت بیمه تعاون با حضور مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر مظلومی و مدیران ستادی در محل شرکت برگزار گردید .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون ، نخستین جلسه شورای اداری شرکت بیمه تعاون با حضور مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر مظلومی و مدیران ستادی در محل شرکت برگزار گردید . 
در ابتدای جلسه دکتر مظلومی ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین ، بیان داشت : همیشه بهترین تصمیمات از تبادل نظر و مشورت بوجود می آید . برگزاری چنین جلساتی برای تبادل نظر ، پیشنهاد و ارائه طریق از سوی همکاران برای هر چه بهتر فعالیت کردن است .
ایشان افزودند : در این جلسات باید مطالبی ارائه شود که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند . بحث و بررسی شده ، تصمیم گیری و اجرایی شود . این نقطه قوت ما خواهد بود که با همفکری و در کنار هم بودن اقدام به رفع مشکلات و موانع موجود بکنیم .
آقای گنجعلی مدیر پیگیری و وصول مطالبات شرکت بیمه تعاون پیرامون افزایش پرتفوی شرکت و سهم شرکت از بازار بیمه اظهار داشت : افزایش پرتفوی شرکت منوط به هماهنگی و حمایت مدیران ستادی با شعب و شبکه فروش است . نظر به اینکه شعب و شبکه فروش در شروع فعالیت شرکت نیازمند آموزش در زمینه های IT و فنون مذاکره و مسائل فنی می باشند ، فلذا مدیران ستادی باید در این زمینه فعالانه پیگیری امور را بر عهده گیرند .
در ادامه این جلسه آقایان جمالی ، مسلم ، قائم پناه ، میرزایی ، رهنما ، میرحیدری ، جوادی ، رشیدی از مدیران ستادی به بیان مشکلات موجود در حوزه مدیریتی خویش پرداخته و راهکارهایی یرای بهبود وضعیت فعلی و به سرانجام رسیدن اهداف ترسیم شده شرکت ارائه کردند .
لزوم پیاده سازی و به کار گیری روشهای آموزشی جهت آشنایی با متدهای نوین مذاکره و فروش و افزایش کارآیی کلیه پرسنل در تمامی سطوح ، ضرورت پرداخت جدی به ایجاد بخش پاسخگویی به نیاز مشتریان (CALL CENTER) در حوزه های مختلف ، بهبود ساختار و نظم سازمانی ،الزام به تقویت شبکه فروش از طریق آموزشهای مستمر ، حمایت سازمانی و تشویق نمایندگان فعال و تجدید نظر در خصوص نمایندگان با فعالیت کم و جایگزینی آنان با جذب پالایش شده متقاضیان نمایندگی از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
آقای زمانی ، سرپرست معاونت امور شعب و استانهای شرکت بیمه تعاون با اشاره به لزوم آسیب شناسی جدی مدیران در حوزه های مدیریتی خود افزود : مسائل و موارد مطروحه از سوی مدیران قابل توجه بوده و ما نیز واقف به مشکلات هستیم و در این میان نیاز به ارائه راهکارهای مفید از سوی خود مدیران است . جدای از هرگونه موازی کاری ، تمامی واحدها در حیطه وظایف خود عمل کنند. همه ما در مقابل شبکه فروش مسئول بوده و موظف به تقویت این چرخه هستیم .
وی افزود : بنده مطمئن هستم با درایت و مدیریت و نگاه آرمان گرایانه دکتر مظلومی ، همکاری و همفکری و تلاش همه همکاران عزیز در بیمه تعاون ، قطعا شاهد رشد و شکوفایی این شرکت و رسیدن به جایگاه مطلوب و موردنظر در صنعت بیمه خواهیم بود .
دکتر مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه تعاون ، ضمن تشکر از تمامی مدیران بابت حضور در جلسه مذکور اظهار امیدواری کرد : زیربنای شروع این جلسات منتج به پیشرفت و رشد شرکت خواهد شد .
ایشان بیان داشتند : برخی از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده نیازمند این است که فی الفور اجرا و عملیاتی شود . بزرگ شدن یک شرکت بیمه با تلاش تمام مدیران با بزرگ شدن جایگاه همه مدیران همراه خواهد بود .
مدیر عامل شرکت بیمه تعاون درادامه تصریح کرد : طراحی یک فرمول نظام پرداختی با توجه به میزان عملکرد هر واحد ، ارتقاء دانش فنی و علمی کلیه پرسنل و جایگاه آنان ، افزایش ظرفیت جذب نمایندگان با تشکیل یک کمیته برنامه ریزی و راهبردی و با پیاده سازی یک برنامه استراتژیک که کجا هستیم ؟ و به کجا میخواهیم برسیم در قالب سه برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت از مهمترین اهداف این مجموعه خواهد بود .
دکتر مظلومی در پایان جلسه از اعتماد اعضای محترم هیئت مدیره شرکت بیمه تعاون به ایشان تشکر و قدردانی کرده و خاطرنشان کردند : متوجه نگرانیهای اعضای هیئت مدیره بوده و با مدیران و تمامی پرسنل شرکت مانند اعضای یک خانواده ، بیمه تعاون را به جایی باید برسانیم که همه آن را بشناسند . به یقین در این مسیر برای بزرگی شرکت بیمه تعاون همصدا و همنوا خواهیم بود .

نام:
ایمیل:
* نظر: