بیمه تجارت نو همواره نقش موثر و فعالی در ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته و در ارتقای جایگاه اجتماعی خود نزد افکار عمومی جامعه بسیار موفق عمل نموده است.
این شرکت بیمه ای ضمن توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان خود،قدمهای موثری را در جهت ارتقای کیفیت فرهنگ وهنر، برداشته است.
اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد و بهبود برند سازمان ها در جامعه ایفا می کند.وهمچنین رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی توسط بیمه ها می تواند هم درتوسعه ی پایدار نقش داشته باشد وهم درافزایش وفاداری مشتریان وهمین طور کسب اعتماد مشتریان موثر باشد.
در این راستا بیمه ها می توانند با به عهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی سازمان خود، کمک شایانی به ایجاد شور ونشاط درجامعه ایفا نمایند. به گزارش روابط عمومي بيمه تجارت وبه نقل از مجيد باقي مدیر روابط عمومی بیمه تجارت نو , اين شركت در نظر دارد در راستاي این مسئوليت و به منظور جلب توجه عموم مردم به رعايت نكات ايمني و مديريت ريسك در زندگي روزمره خود و توسعه فرهنگ ايمني در بين عموم مردم جامعه، جشنواره عكاسي عمومي با موضوع ريسك و ايمني را در تاريخ ١ تير ١٣٩٦ به مدت يكماه در سطح كشور برگزار نمايد و به برگزيدگان جوايز ارزشمند اهدا نمايد.
فرايند شركت در اين جشنواره بدين صورت است كه علاقمندان مي توانند عكسهاي خود را از طريق گوشي موبايل براي ربات اين مسابقه به نشاني @shahriskbot ارسال نمايند و در اين مسابقه شركت نمايند. هم چنین شرکت کنندگان ميتوانند عکس های خود را در تلگرام و اینستاگرام منتشر نمایند.
شركت بيمه تجارت نو علاوه بر اينكه در طول هر هفته به پر بازديد ترين عكس ارسالي جايزه اي اهدا خواهد نمود، پس از اتمام اين جشنواره به نفرات برتر يك سكه بهار آزادي اهدا خواهد نمود و عكسهاي برگزيده در نمايشگاه ويژه اين جشنواره به نمايش عموم خواهد رسيد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر به كانال تلگرامي جشنواره عكاسي #شهريسك بپيونديد.