کد خبر: ۴۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
مجید فاتحی، معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی درباره بازگشایی و آغاز به کار این نمایشگاه همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری انزلی گفت: با حضور مقامات ،مدیران و فعالان حوزه گردشگری نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری ایران(مناطق آزاد) ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۱ تیرماه در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار میشود.
فاتحی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام زم معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد ایران به همراه معاونان گردشگری سایر مناطق حضور خواهند داشت.
وی افزود : در این مراسم همچنین رضا مسرور ،مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، علیزاده ، مدیر کل گردشگری استان گیلان به همراه فعالان و سرمایه گذاران این حوزه و جمعی از نمایندگان محترم شورای اسلامی این همایش ملی و نمایشگاه را همراهی خواهند کرد.
معاون گردشگری منطقه همچنین اعلام کرد: نشست سالانه معاونان گردشگری مناطق آزاد ایران همزمان با این نمایشگاه در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.
فاتحی با اعلام اینکه اقوام ایرانی با موسیقی ، سوغات و غذاهای محلی از مهمانان پذیرایی خواهند کرد گفت :جمعی از اساتید ، بزرگان و نخیگان در همایش ملی گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری این حوزه پنل های تخصصی را در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهند کرد.
وی در پایان اعلام کرد: منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه از بسته فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این سازمان را جهت فعالان و سرمایه گذاران رو نمایی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: