کد خبر: ۴۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
از تقویت بورس های دنیا تا نسخه فرانسوی دره سیلیکون
تجارت آنلاین: تقویت بازارهای بورس جهان، توافق تسلیحاتی1.4 میلیارد دلاری آمریکا با تایوان و تلاش فرانسه برای یادگیری فرهنگ تکنولوژی استارت آپ از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های امروز جهان هستند.
*تقویت بازارهای بورس جهان - وال استریت ژورنال
به دنبال افزایش فروش بورس کالا در بازارهای آمریکا و دیگر کشورها سرمایه گذاران خود را آماده سود بیشتر می کنند . بازارهای بورس جهان یکی از بهترین سالهای خود را در اوایل 2017 داشتند درعین حال لرزشی که در هفته اخیر در بازار حس شد می تواند بیانگر نوسانات بیشتر باشد. براساس آمار در 20 سال اخیر تنها چهار سال در نیمه اول خود با رشد در بازارهای بورس جهانی همراه بودند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*توافق تسلیحاتی1.4 میلیارد دلاری آمریکا با تایوان - ساوت چاینا مورنینگ پست
آمریکا در تلاش است با توافق تسلیحاتی خود با تایوان به کشور چین اعمال فشار کند تا پکن کره شمالی را تحت فشار بیشتر قراردهد. این رفتار آمریکا باعث شده تا چین خواستار لغو این توافقی میان تایوان و آمریکا شود.وزارت دفاع آمریکا پنجشنبه این توافق تسلیحاتی را تایید کرد. این توافق روابط میان چین و آمریکا را مورد بازنگری قرار خواهد داد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*فرانسه درحال یادگیری فرهنگ تکنولوژی استارت آپ – نیویورک تایمز

ایجاد محلی بزرگ در فرانسه که قصد دارد شبیه سیلیکون ولی در آمریکا شود بیانگر بلندپروازی فرانسه در بخش فن آوری است.یک  این پروژه در قلب پاریس سمبل جاه طلبی کشور فرانسه در مرکز اروپاست . این محل در زیر طاق شیشه ای به دنبال جذب کارآفرینان ، شرکتهای سرمایه گذار در سراسر جهان است.این رویکرد به نظر پر هزینه است اما بسیاری از کشورها اکنون درحال شبیه سازی مراکزی چون سیلیکون ولی برای نرم افزارهای استارت آپ هستند.

مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار