به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با صدور بیش از ۲۲ میلیون فقره کارت هدیه، رتبه نخست را در این بخش در بین بانک های کشور کسب کرده که امکاناتی همچون امکان خرید اینترنتی از طریق سایت بانک ملت و صدور کارت با طرح و عبارت دلخواه و ارسال کارت به آدرس مورد نظر مشتری، روی این کارت ها طراحی شده است.
در عین حال بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز سازمان ها و شرکت ها در زمینه پرداخت الکترونیک، با طراحی کارتی با عنوان فراکارت، امکان ارائه خدمات ارزش افزوده را برای مشتریان فراهم کرده است.
فراکارت علاوه بر تمامی امکانات یک کارت بانکی، خدماتی نظیر صدور کارت با طرح و لوگوی مورد نظر سازمان متقاضی، شارژ غیرنقدی حساب های فرعی کارت جهت امور رفاهی کارکنان سازمان، محدودسازی کارت در پایانه های مورد نظر سازمان، امکان پیاده سازی تخفیف در تراکنش و طرح های وفاداری و ... را در اختیار دارندگان این کارت قرار داده است.