کد خبر: ۴۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تلفن تهدیدآمیز ترامپ به شی و هشدار درباره کره شمالی، ماکرون به دنبال قدرت بیشتر رئیس جمهوری، توهین وزیر برگزیت به اتحادیه اروپا و کاهش حقوق کارمندان بخش عمومی انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*ماکرون به دنبال قدرت بیشتر رئیس جمهوری – فایننشال تایمز
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد قانونگذاران فرانسوی باید از تغییر استقبال کنند. ماکرون از نمایندگان پارلمان خواسته تا از اصلاحات حمایت کنند. ماکرون اعلام کرده که تعداد نمایندگان پارلمان کاهش خواهد یافت و یک سوم کرسی‌های پارلمان حذف شود تا سریعتر عمل کند. اگر این اصلاحات ظرف یک سال به تصویب پارلمان نرسد و به اجرا در نیاید، در مورد آن رفراندوم برگزار خواهد کرد.
تلفن تهدیدآمیز ترامپ به رئیس جمهور چین

*تلفن ترامپ به شی و هشدار درباره کره شمالی – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با شی جینپینگ رئیس جمهور چین نسبت به عملکرد کره شمالی هشدار داد.این تماس نشانگر نا امیدی ترامپ از چین و اعمال فشارش بر کره شمالی است. کره شمالی بار دیگر اقدام به پرتاب یک موشک بالستیکی کرد.
تلفن تهدیدآمیز ترامپ به رئیس جمهور چین

*توهین وزیر برگزیت به اتحادیه اروپا – ایندیپندنت

وزیر برگزیت دولت ترزا می در صحبت هایی که بر روی فیلم ضبط شده خواستار تخریب اتحادیه اروپا شده است. استیو بیکر در صحبت با یک گروه فکری راست افراطی گفته است اتحادیه اروپا باید خراب شود. نمایندگان محافظه کار نسبت به انتصاب آقای بیکر به عنوان مذاکره کننده با اتحادیه اروپا هشدار داده بودند و معتقدند سخنان وی بر روند مذاکرات تاثیر بدی خواهد داشت.
تلفن تهدیدآمیز ترامپ به رئیس جمهور چین

*کاهش حقوق کارمندان بخش عمومی انگلیس – گاردین
معلمان ، پرستاران و افسران پلیس با کاهش حقوق خود روبرو شدند. اکنون حقوق یک ساعت کار معلمان 3 پوند و افسران پلیس 2 پوند در ساعت است.براساس تحقیق صورت گرفته در جلسه آتی نخست وزیر با وزیر دارایی احتمال کاهش بیشتر حقوق مشاغل عمومی وجود دارد.
تلفن تهدیدآمیز ترامپ به رئیس جمهور چین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار