کد خبر: ۴۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا در افتتاح نمایشگاه خودرو ارومیه:
مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه سایپا در مراسم آغازین دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی از نظر رضایت مشتریان سایپا جزو استان های برتر کشور است و سعی خواهیم کرد این روند رو به رشد در این استان را گسترش و به سایر استانها تعمیم دهیم.
به گزارس پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز، عباس صفری با بیان مطلب فوق گفت: سایپا در سال های اخیر با تدابیر و سیاست های هیئت مدیره و حمایت های دولت تدبیر و امید، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته به طوری که در سال گذشته توانسته به ۵۷ درصد رشد تولید دست یابد و کیفیت خودروهای تولیدیش بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بهبود یافته است.
صفری گفت: استراتژی گروه سایپا، مشتری محور بوده و خواست مشتریان در اولویت برنامه قرار دارد و بر همین اساس در سایپا بیشترین هزینه در طراحی و توسعه محصول جدید اختصاص یافته است و لذا سعی شده که در جهت حفظ مشتریان، تولید محصولات جدید با بهترین کیفیت عرضه شود.
وی گفت: استان آذربایجان غربی برای سایپا اهمیت ویژه ای دارد و بر همین اساس در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته است.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با تاکید بر سبد متنوع محصولات و تولید ات جدید گروه سایپا گفت: سایپا بر اساس استراتژی پیش بینی شده سعی دارد که با شرکای معتبر خارجی، تولید محصول جدید و با کیفیت را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا مشتریان بتوانند از محصولات جدید و کیفی گروه سایپا بهره مند شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: