وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال ۹۶ جذب بیمه های خرد در کنار قراردادهای عمده را با تحلیل ریسک مناسب و با هماهنگی حوزه های فنی و اجرایی اقدام کنیم.
رضایی در گفتگو با خبرنگار "تاوان گذار” افزود: طی سال ۹۵ با توجه به همراهی حوزه فنی شرکت و مدیریت بازاریابی پرتفوهای مناسبی هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ حق بیمه جذب شد.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ بیمه گذاران بزرگ گفت: ارائه خدمات متفاوت به بیمه گذاران، مشاوره، خدمات ویژه و شفافیت در انعکاس اطلاعات به بیمه گذاران را از جمله دلایل مهم و قابل توجه در ماندگاری و جلب رضایت بیمه شدگان بیمه گذاران بزرگ دانست.
مدیر بازاریابی بیمه دانا خاطرنشان کرد: تعامل سازنده بین صف و ستاد شرکت در راستای تثبیت جایگاه شرکت و توسعه بازار نقش مهم و سازنده ای داشته است که امیدواریم با توجه به این هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال ۹۶ به موفقیت هایی بیش از پیش دست یابیم.