کد خبر: ۴۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت
بانک ملی ایران در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت که در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان «تعهد به کیفیت» را ازسوی سازمان ملی استاندارد (انجمن حامیان استاندارد و کیفیت ایران) برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در طول سال های گذشته دریافت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کنفرانس یکروزه با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.
 برگزاری این گردهمایی تخصصی که با سخنرانی و مشارکت علمی 10 نفر از اساتید داخلی و خارجی، صاحب نظران و مسئولان کشور به صورت کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی انجام شد، با هدف ارائه و انتقال تجربیات و یافته های موفق در حوزه ارتقای کیفیت صنایع، سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی کشور صورت گرفت.
 بررسی شاخصه های کیفیت در قرن 21، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات، راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: