کد خبر: ۴۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان سيستان و بلوچستان با آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان ديدار نمود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در این ديدار ضمن تشريح اهداف عاليه بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي و توانمند سازي نيازمندان واقعي جامعه، به سهم اين بانک در رفع احتياجات ضروري نيازمندان با پرداخت وام هاي قرض الحسنه (صفر تا چهار درصد) در سطح استان اشاره نمود و از رشد چشمگير منابع و جايگاه بانك در استان سيستان و بلوچستان ابراز رضايت كرد.
در ادامه، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اهميت تحقق اقتصاد مقاومتي و نقش بسزاي آن در بهبود معيشت مردم بيان داشت: اعطاي تسهيلات قرض الحسنه با کارمزدهاي کمتر از چهار درصد و به ويژه صفردرصد در استان سيستان و بلوچستان مي تواند سهم بسزائي در رونق اقتصادي کشور و راهگشاي فعاليتهاي اقتصادي در استان باشد.
آیت الله سلیمانی ضمن تاکید بر ضرورت شناسايي نيازمندان واقعي جامعه اظهار داشت: سيستان و بلوچستان از استان هاي کمتر توسعه يافته کشور مي باشد و نياز است تا بانک قرض الحسنه مهر ايران با اعطاي تسهيلات ارزان قيمت در راستاي بهبود معيشت مردم همانند گذشته عمل نمايد.

نام:
ایمیل:
* نظر: