کد خبر: ۴۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ٤ سال گذشته دوران گذار سازمان تأمین اجتماعی بود و در این مدت علاوه بر عبور از حاشیه ها و ناملایمات، برنامه های ریشه ای و بنیادی در راستای ارتقاء خدمات به اجرا گذاشته شده است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا راعی در آستانه هفته تأمین اجتماعی و در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای این سازمان، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به بیمه شدگان، همکاران و تمامی ذی نفعان این سازمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی در ٤ سال گذشته دوران گذار را طی کرده و توانسته است بسیاری ناملایمات را پشت سر بگذارد و در عین حال توانسته است بسیاری برنامه های بنیادی را شروع کند.

دکتر راعی افزود: یکی از فعالیت های بنیادی که در این ٤ سال پیگیری شده، پروژه های آی تی هستند و نهضت آی تی که از ٤ سال پیش شروع شده بود، بخش عمده آن در سال جاری به ثمر می نشیند.

وی با بیان اینکه بخش های عمده ای از پروژه های آی تی سازمان تأمین اجتماعی در بخش های بیمه ای، درمانی و اداری مالی هستند، اظهار داشت: امسال شاهد اجرایی شدن پرونده الکترونیک خواهیم بود که با همت مجموعه های راهبری سیستم ها و خدمات ماشینی به نتیجه رسیده است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بودجه متمرکز را از دیگر دستاوردهای استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در این سازمان برشمرد و گفت: با اجرای این برنامه شفافیت در سازمان بیشتر خواهد شد و هر چه اطلاعات به روزتر باشد و در اختیار ذی نفعان قرار گیرد، شفافیت بالاتر می رود و به دنبال آن پاسخگویی ما راحت تر است و سلامت سیستم نیز افزایش پیدا می کند.

دکتر راعی با اشاره به اینکه پاکدستی از شعارهای اصلی و استراتژی های مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: تحقق شعار پاکدستی با شفافیت امکان پذیر است و در این دوره سازمان برای ایجاد شفافیت حداکثری به سمت سامانه سپاری می رود که سیستم ها کارها را انجام می دهند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: