کد خبر: ۴۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تعطیلی ۱۷ راکتور هسته‌ای در فرانسه، رابطه پسر ترامپ با روسیه ، بازشدن درها به برگزیت نرم و انتخاب رئیس تازه برای بانک فدرال آمریکا از جمله تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*تعطیلی ۱۷ راکتور هسته‌ای  در فرانسه - لوفیگارو
وزیر محیط زیست فرانسه اعلام کرد، فرانسه ممکن است تا سال ۲۰۲۵، ۱۷ راکتور هسته‌ای خود را تعطیل کند، زیرا دولت به دنبال کاهش سهم نیروگاه‌های اتمی در بخش تامین برق است.  نیکولاس اولو به تصمیم ادوار فیلیپ، نخست‌وزیر جدید فرانسه، مبنی بر ادامه دادن هدف دولت پیشین برای کاهش سهم بخش هسته‌ای در تامین برق مورد نیاز فرانسه از ۷۵ درصد فعلی به ۵۰ درصد اشاره کرد.
رابطه مشکوک پسر ترامپ با یک روس

*رابطه پسر ترامپ با روسیه - نیویورک تایمز

پسر بزرگ رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، در سال ۲۰۱۶ پس از تایید پدرش به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با یک وکیل روسی مرتبط با کرملین دیدار کرده به این امید که اطلاعات مهم و مفیدی را برای کمپین انتخاباتی پدرش به دست آورد.
رابطه مشکوک پسر ترامپ با یک روس

*بازشدن درها به برگزیت نرم – فایننشال تایمز
دولت انگلیس پذیرفته که قضات اروپایی می توانند بر روند مذاکرات بریتانیا در زمان محدود نقش داشته باشند. تغییر در رویکرد خطوط قرمز ترزا می نخست وزیر انگلیس در مذاکرات برگزیت میتواند بیانگر تغییر در برگزیت و نرم شدن مذاکرات با مقامات اروپایی باشد.
رابطه مشکوک پسر ترامپ با یک روس

*انتخاب رئیس تازه برای بانک فدرال آمریکا – وال استریت ژورنال
دونالد ترامپ قصد دارد تا اولین نشان خود را بر روی بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) بگذارد وی با انتخاب راندل کوارلس یک مدیر سرمایه گذاری و مقام سابق وزارت خزانه داری معرفی کرده است تایید این گزینه ماهها به طول خواهد انجامید به گفته کاخ سفید گزینه ترامپ برای تحکیم بیشتر رابطه بانک مرکزی با صنایع خواهد بود.
رابطه مشکوک پسر ترامپ با یک روس 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار