کد خبر: ۴۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين: توجه به الگوي شعبه محوري رضايت‌مندي مشتريان را به همراه خواهد داشت.
معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين: توجه به الگوي شعبه محوري رضايت‌مندي مشتريان را به همراه خواهد داشت معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين با تاکيد بر اهميت کيفي سازي خدمات ارايه شده به مشتريان اين بانک گفت: شعب بانک کانال ارايه خدمات بانکي به شمار مي‌روند، لذا لازم است که در برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌گذاري‌هاي بانک به عنوان "محور برنامه‌ريزي" مورد توجه قرار گيرند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، نصرت‌اله شهبازي در حاشيه بازديد از شعبه اسفنديار اين بانک گفت: شعبه محوري، الگويي است که توجه به آن علاوه بر افزايش کارايي خدمات بانک، رضايت‌مندي مشتريان را نيز به همراه خواهد داشت.
وي اظهار داشت: در شرايط حاکم بر نظام بانکي لازم است با تسهيل روند ارايه خدمات بانکي، شرايط را به گونه‌اي فراهم کنيم که خدمات به صورت ساده و آسان در اختيار مشتريان قرار گيرد.
عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين، در ادامه ضمن تاکيد بر لزوم بکارگيري روش‌هاي موثر براي کاهش حجم مطالبات معوق در نظام بانکي گفت: يکي از روش‌هاي ساده براي کنترل رشد مطالبات معوق بهداشت اعتباري است که بايد توسط همه بخش‌هاي مرتبط مورد توجه قرار گيرد.
شهبازي همچنين از لزوم تشکيل کارگروه وصول مطالبات در شعب بزرگ بانک اقتصادنوين خبر داد و گفت: رشد مطالبات معوق آثار نامطلوب زيادي در نظام بانکي برجاي گذاشته است، در چنين شرايطي بايد با بکارگيري همه ابزارها نسبت به کنترل و کاهش مطالبات نظام بانکي اقدام موثر صورت پذيرد.
وي افزود: با کاهش مطالبات معوق توان تسهيلات دهي بانک‌ها افزايش مي‌يابد که اين مهم در نهايت به نفع همه بخش‌هاي مرتبط با نظام بانکي خواهد بود.
شهبازي عضو هيات مديره و معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين در ادامه بازديد خود از شعبه اسفنديار که با حضور آخرتي مدير امور شعب و کاکوند مدير امور بين‌الملل انجام شد، با تک تک همکاران اين شعبه ديدار و گفت‌وگو کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: