کد خبر: ۴۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: استقبال پسر ترامپ از کمک روسیه، سوداگری کثیف صنعت تنباکو در بازارهای آفریقایی، تعهد شهرهای آمریکا به کاهش سوخت فسیلی و نواخته شدن شیپور جنگ میان پاریس و لس آنجلس برای به دست آوردن میزبانی المپیک از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*پاریس درمقابل لس آنجلس برای میزبانی المپیک –فایننشال تایمز
دو شهر پاریس و لس آنجلس برای میزبانی بازیهای جهانی المپیک سال 2024 و 2028 با یکدیگر رقابت خواهند کرد. کمیته بین المللی با تایید خبر میزبانی این دو شهر برای بازیهای المپیک هنوز مشخص نکرده کدام شهر میزبان چه تاریخی خواهد بود.هر دو شهر در رقابت برای میزبانی بازیهای 2024 هستند نتیجه تصمیم گیری کمیته المپیک در ماه سپتامبر مشخص خواهد شد.
نواخته شدن شیپور جنگ میان پاریس و لس آنجلس!

*استقبال پسر ترامپ از کمک روسیه – وال استریت ژورنال
ایمیل های پسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان می دهند که وی تمایل بسیاری به دریافت کمک از سوی مسکو برای پیشبرد کمپین انتخاباتی پدرش و ضعیف کردن هیلاری کلینتون در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهور آمریکا داشته است.پسر بزرگ رئیس جمهور به همراه مشاوران و داماد ترامپ در جلسه ای برای دریافت اطلاعات علیه کلینتون با یک وکیل روس دیدار کرده است. وی اکنون به اتهام خیانت روبروست.
نواخته شدن شیپور جنگ میان پاریس و لس آنجلس!

*جنگ کثیف صنعت تنباکو در بازارهای آفریقایی – گاردین
صنعت تنباکو برای رشد در آفریقا از تاکتیک های مختلف برای فشار و جلوگیری از هشدارهای بهداشتی علیه مصرف سیگار و فرار از قوانین وارداتی استفاده کرده است. BAT یا تنباکوی آمریکایی انگلیسی بزرگترین شرکت چند ملیتی تنباکو و سیگار است که سعی دارد در بازار آفریقا که به دنبال نجات جان میلیون نفر از مصر سیگار است رخنه بیشتری کند.
نواخته شدن شیپور جنگ میان پاریس و لس آنجلس!

*تعهد شهرهای آمریکا به کاهش سوخت فسیلی – نیویورک تایمز
ائتلافی به رهبری فرماندار کالیفرنیا و مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک با هدف پایبندی به توافق مبارزه با تغییرات آب و هوایی پاریس اهدافی را برای جلوگیری از گرمایش بیشتر زمین در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اجرا خواهند کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از توافق پاریس که به امضای کل کشورهای جهان به جز 3 کشور رسیده بود خارج شد.
نواخته شدن شیپور جنگ میان پاریس و لس آنجلس!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار