به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، معاون فني بيمه البرز در اين همايش تاكيد كرد: در فرآيند مديريت بازار، رقابت در كيفيت خدمات خلاصه مي شود ولي متاسفانه در پي آزادسازي تعرفه ها و حذف نظام تعرفهاي، رقابت در قيمت صورت پذيرفت كه منطقي و عقلايي نيست و كاهش نرخها در نهايت شركت هاي بيمه و كل صنعت بيمه را با مشكل مواجه خواهد ساخت.
احمد صفرزاده، افزود: البته بيمه مركزي براي برون رفت از اين مشكل در پنج سال گذشته سالانه شركت هاي بيمه را به لحاظ توانگري مالي رتبه بندي و اعلام ميكند كه بيمه گزاران مي توانند با مراجعه به اين رتبه بندي بيمه گر خود را بر اساس توانگري مالي و توان ايفاي تعهدات به هنگام بروز خسارت، انتخاب كنند.
وي گفت: بر اساس همين رتبه بندي، بيمه البرز همواره سطح يك توانگري مالي را احراز كرده است. همچنين بيمه البرز داراي بيشترين سرمايه در بين شركت هاي بيمه خصوصي است.
وي تاكيد كرد: علاوه بر موارد مذكور، حضور مستمر بيمه البرز در بازار سرمايه، كسب رتبه اول در جلب رضايت مشتريان، كسب رتبه اول انفورماتيك و شفافيت مالي حاكي از توانگري شركت بيمه البرز در بازار رقابتي صنعت بيمه كشور است.
معاون فني بيمه البرز با تبيين مسايل قرارداد بيمه درمان تكميلي كاركنان بانك ملي ايران، گفت: هدف بيمه البرز از انعقاد اين قرارداد علاوه بر ارايه بهترين خدمات به كاركنان و خانواده بانك ملي، افق بلند مدت همكاري با اين بانك است.
وي افزود : بايد تلاش شود تا همكاري بيمه البرز و بانك ملي ايران در ساير زمينهها نيز محقق شود.
حسين باراني، معاون منابع انساني بانك ملي ايران نيز در اين همايش، اظهار داشت: كاهش هزينه هاي درماني كاركنان يكي از دغدغه هاي اصلي هيات مديره بانك ملي بود كه با انعقاد قرارداد بيمه تكميلي با بيمه البرز توانستيم هزينه هاي مذكور را كاهش دهيم.
وي با قدرداني از عملكرد خوب و حرفهاي بيمه البرز در ارايه خدمات به كاركنان بانك ملي، تاكيد كرد: انتظارمان اين است مديران و سرپرستان مناطق بانك ملي ايران در سراسر كشور از خدمات خوب بيمه البرز در ساير رشته هاي ديگر بيمه اي نيز بهره ببرند.
بنا بر اين گزارش، شركت بيمه البرز از سال ۱۳۹۳، كاركنان بانك ملي ايران را تحت پوشش بيمه درمان تكميلي خود قرار داده است.