کد خبر: ۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
نعمت‌زاده عنوان كرد:
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شرکت وارد‌کننده سیگار مارلبرو ارتباطی با صهیونیست‌ها ندارد و اجازه واردات این سیگار جهت جلوگیری از قاچاق آن داده شد و این سر و صدا‌ها اغلب از ناشی از بی‌اطلاعی از ماهیت کار است.
به گزارش تجارت آنلاين، محمدرضا نعمت‌زاده امروز - یکشنبه - در حاشیه امضای موافقت‌نامه اصولی بین صندوق‌های ضمانت صادرات ایران و روسیه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اجازه ورود سیگار مارلبرو و انتقاداتی که در این زمینه برخی از نمایندگان مجلس به وی داشته اند، گفت: همه باید از قاچاق انتقاد داشته باشیم و واردات این نوع سیگار چند سالی بود که درخواست شده بود. ولی در این زمینه شبهه‌ای وجود داشت مبنی بر این‌که "شاید شرکت مربوطه متقاضی و دولت صهیونیستی با یکدیگر ارتباطی داشته باشند" که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مرجع قانون‌مندی در وزارت امور خارجه با حضور دستگاه‌های مختلف داریم که این موضوع به آنها ارجاع داده شد و به این جمع‌بندی رسیدیم که ادعایی که سه سال پیش از طرف وزارت اطلاعات به عنوان شبهه‌ای مطرح شده بود، درست نیست. بنابراین جهت جلوگیری از قاچاق واردات سیگار مارلبرو مثل بقیه اقلام دیگر داده شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم که این اعلام وزارت اطلاعات مربوط به سه سال قبل است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار