به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ نگرش مشتري مدارانه بانکها بدون ايجاد ارتباط مناسب با مشتريان خود نميتواند موفقيتي حاصل كند. لذا در دنياي سازمانهای مشتري مدار، بانکها بایستی مشتري مداری را زيربناي تمامی فعاليتهاي تجاري و اقتصادي خود سازند.
به این اساس مشتریان بزرگترین سرمایه بانک مهر اقتصاد به شمار می روند لذا مدیریت کل روابط عمومی بانک با هدف خدمات بهتر و شایسته تر وآگاهی از نظرات و انتقادات سپرده گذاران، اقدام به طراحی و اجرای طرح سراسری سنجش رضایت مشتریان در تمامی شعب تابعه خود نمود که پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده، طرح های متعددی در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان خود اجرا و پیاده سازی نمود.
گفتنی است این گواهینامه پس از انجام اقدامات متعددی از جمله شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود طرح سنجش رضایتمندی مشتریان، ارایه راه کارهای بهبود، مدون سازی اطلاعات، استاندارد سازی دستورالعمل ها، انجام ارزیابی ثانویه از شرکت "LL-C Certification" کسب شده که موید کیفیت انجام طرح سنجش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد.