کد خبر: ۴۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
رشد 809 واحدی شاخص در هفته آرام تالار شیشه ای
در ۵ روز کاری بورس تهران شاخص کل بازده نقدی و قیمتی ۸۰۹ واحد رشد کرد و در نیمه کانال ۷۹ هزار واحدی قرار گرفت.
رونق فلزکاران و دنده معکوس خودرویی ها در بورس تهران
در ۵ روز کاری بورس تهران شاخص کل بازده نقدی و قیمتی ۸۰۹ واحد رشد کرد و در نیمه کانال ۷۹ هزار واحدی قرار گرفت.
به گزارش تجارت آنلاین در چهاردهم تیر سال جاری شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران در تراز ۷۸ هزار و ۷۰۰ واحدی قرار داشت، اما پس از پنج روز کاری، این شاخص ۸۰۹ واحد رشد کرد و به رقم ۷۹ هزار و ۵۰۹ واحدی رسید.
همچنین شاخص آزاد شناور که در زمان یاد شده در تراز ۸۵ هزار و ۷۹۹ واحدی قرار داشت با ۱۲۳۴ واحد رشد به عدد ۸۷ هزار و ۳۳ واحدی بالا رفت.
علاوه بر این شاخص بازار اول با ۷۲۸ واحد رشد از تراز ۵۴ هزار و ۲۲۳ واحدی تا عدد ۵۴ هزار و ۹۵۱ واحدی بالا رفت و شاخص بازار دوم با ۸۵۰ واحد افزایش به رقم ۱۷۷ هزار و ۵۱۲ واحدی رسید.
در آخرین روز معاملات تالار شیشه‌ای این هفته خودرویی‌ها بار دیگر روند کاهشی در قیمت پایانی را سپری کردند هرچند که این روند کاهشی چندان چشم‌گیر نبود. در گروه فلزات اساسی نیز نماد ملی صنایع مس ایران با بیش از هشت میلیارد تومان بیشترین ارزش معامله را داشت. همچنین در این نماد حجم معاملات به بیش از ۴۶ میلیون سهم رسید که در این میان بین از ۹۱ درصد از خریدها توسط سهامداران حقوقی انجام شد.
در آخرین روز معاملات این هفته در گروه قند و شکر ۲۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهم به ارزش بیش از شش میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. در این گروه اکثریت نمادها توانستند شرایط رو به رشدی را تجربه کنند. در تعدادی از نمادها در این گروه صف خرید مشاهده می‌شد.
در گروه سیمان، آهک و گچ امروز تعداد زیادی از نمادها روند کاهش در قیمت پایانی را تجربه کردند و پنج نماد نیز مقداری افزایش قیمت داشتند. هرچند که این افزایش و کاهش‌ها هیچ کدام چندان چشم‌گیر نبود.


نام:
ایمیل:
* نظر: