کد خبر: ۴۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
با حمایت همراه اول برگزار شد؛
سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی که با حمایت همراه اول برگزار شده بود به کار خود پایان داد.
سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز جمعه ۲۳ تیرماه، سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی که به منظور ایجاد فرصتی برای توسعه پایدار کشور با بکارگیری مدیریت فناوری های نسل چهارم صنعت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از صاحبنظران ایرانی و خارجی برگزار شده بود بکار خود پایان داد.
 این کنفرانس بین المللی که طی روزهای ۲۲ و۲۳ تیرماه و با برگزاری کارگاه های تخصصی در برج میلاد تهران برگزار شد، حاوی یک نمایشگاه جانبی نیز بود که با تمرکز بر هوشمندسازی و انقلاب صنعتی چهارم برپا شد که همراه اول در غرفه خود آخرین دستاوردهای خود را در حوزه های اینترنت اشیا(IOT) و سلامت همراه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. همچنین ارائه سیم کارت گردشگر به مهمانان خارجی کنفرانس و پخش زنده مراسم از رسانه تعاملی همراه اول از دیگر برنامه های اپراتور اول در این مراسم بود.
در این کنفرانس بین المللی که با حضور ۱۷ سخنران خارجی و تمرکز بر هوشمندسازی و اینترنت اشیا برگزار شد، سخنرانان ایرانی و خارجی در خصوص ابعاد مختلف موضوع به ایراد سخنرانی پرداختند.
شایان ذکر است، انقلاب چهارم صنعتی انقلابی دیجیتال است که مشخصه اصلی آن تلفیق فناوری های است که حدفاصل میان حوزه های فیزیک، دیجیتال و زیست شناسی را کمرنگ تر از گذشته می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: