کد خبر: ۴۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تسهیل امور پرداخت‌های هموطنان در سطح کشور بویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار، 81 هزار و 500 دستگاه کارتخوان (POS) پست‌بانک ایران در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: بنا بر اعلام اداره‌کل بازاریابی و تجارت الکترونیک؛ با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تعداد 50 هزار دستگاه کارتخوان متصل به حساب‌های این بانک در فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مغازه‌‌ها در سطح کشور نصب و راه‌اندازی گردیده است. 
بنابر این گزارش: طی توافق بعمل آمده با شرکت مبنا کارت مبنی بر نصب 5 هزار دستگاه کارتخوان در سطح کشور تاکنون از مجموع آن، تعداد یک هزار و 500 دستگاه کارتخوان مورد استفاده قرار گرفته و بقیه نیز در حال راه‌اندازی است. همچنین با شرکت فناواکارت نیز توافقات لازم برای نصب تعداد 30 هزار دستگاه انجام شده که 3 هزار دستگاه آن سیار بوده و درحال عملیاتی شدن است. 
گفتنی است: با عنایت به استقبال مشتریان و صاحبان مراکز خرید از قابلیت‌های دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های این بانک، پست‌بانک ایران همواره نسبت به ارتقاء ظرفیت‌های خود در این راستا اقدام می‌نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: