کد خبر: ۴۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در دیدار از شعب استان البرز مشتری مداری را از شاخص های بارز بانک مهر اقتصاد برشمرد.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، محسن منشوری _ مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک _ در این بازدید، اظهار داشت: مشتری مداری و همبستگی و همدلی میان کارکنان این مجموعه ارزشی همواره از شاخصه های متمایز کننده آن بوده که موجب پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی و ارتقای سطح کیفی بانک در رقابت با سایر بنگاه های اقتصادی گردیده است.
وی با اشاره به لزوم دانش افزایی و کسب مهارت های بیشتر در زمینه علوم اقتصادی و بانکی، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد با برخورداری از روحیه جهادی و ارزشی و افزایش دانش خود می توانند بیش از گذشته بانک را به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک کنند.

منشوری در ادامه افزود: سالیان متمادی تلاش و فعالیت بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور ثابت کرده این بانک با کار تیمی فوق العاده، گره گشای مشکلات مردم بوده و در راه کمک به آحاد مردم جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی در پایان عنوان داشت: خیر و برکتی که در این بانک موج می زند و کمکی که این بانک به بهبود زندگی اقشار جامعه نموده است میسر نمیشد مگر با داشتن کارکنانی مومن، با اخلاص و دلسوز، لذا باید این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.  
گفتنی است مدیر کل بازرسی و حسابرسی در این دیدار از شعب بهار، بهشتی، آزادگان، مطهری و دانشکده بازدید کرد و از نزدیک با همکاران دیدار و تبادل نظر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: