به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی و اعلام مدیر روابطعمومی و تبلیغات شرکت بیمهکوثر؛ دسترسی سریع و آسان به اخبار شرکت، آشنایی بیمهشدگان با حقوق خویش و پاسخگویی به سئوالات ذینفعان از دیگر اهداف راهاندازی این کانال است.
احمدرضا عصاری نهادینهسازی فرهنگ بیمه، آگاهسازی عموم جامعه و راهنمایی مخاطبان را از مزایای بهرهمندی از این کانال برشمرد و گفت: ما سعی داریم با ارایه اطلاعات در راستای افزایش آگاهی عموم جامعه از خدمات بیمههای بازرگانی گام برداریم.
وی افزود: آحاد جامعه میتوانند با عضویت در این کانال https://t.me/KowsarInsurance_official از اخبار، پیامهای بیمهای و آموزشی مطلع شوند.