به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی ؛ سید مهدی احمدی معاون برنامه ریزی و تحول این شرکت در بازدید از نمایشگاه الکامپ 96 با ارزیابی نمایشگاه امسال ، از فعالیت های بیمه دی در حوزه استارت آپ ها و برنامه ریزی های دیجیتالی این شرکت خبر داد.
وی اظهار داشت: استارت آپ فرهنگ نوینی برای اندیشههای نو و خلاقیت، برفراز ایدههای موجود است که هدف از آن برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط کلیدی است که خوشبختانه فرصت های بکر و جذابی در این زمینه در کشور وجود دارد.
وی در ادامه افزود: شرکت بیمه دی جای خالی استارت آپ ها در حوزه بیمه را کاملاً حس کرده است و ما تلاشمان بر این است که با ورود این بخش به صنعت بیمه کمک کنیم .
معاون برنامه ریزی و تحول بیمه دی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال برنامه ریزی و مطالعه در این حوزه هستیم ادامه داد: با توجه به اینکه طراحی محصول یکی از عوامل اصلی رقابت در صنعت بیمه است، بیمه دی با حدود 26 محصول برنامه ریزی شده، سعی در ورود به بخش های مختلف بازار بیمه با اقدامات نوآورانه دارد.