به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت در جلسه هماندیشی با کارکنان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریحکرد: جمعاوری اطلاعات براساس فناوری، تجزیه و تحلیل درست اطلاعات، ارایه خدمات بهصورت غیرحضوری، تسهیل در فرایندها، چابکسازی و مشتریمداری زمینههای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به ذینفعان را فراهم میکند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی فرهنگسازمانی را عامل تعالی شرکت دانست و گفت: فرهنگ سازمانی متاثر از ارزشها، گفتمان، اخلاق و خطمشی موجود در هر شرکت است که با رعایت آن بسترهای تعالی شرکت فراهم خواهد شد.
وی افزود: نواوری، فرهنگ مخاطرهپذیری، جهتدهی و جهتگیری سازمانی، یکپارچگی و وحدت، روابط مدیریت با کارکنان، کنترل و نظارت بهویژه خودکنترلی، هویتبخشی، پرداختهای سازمانی، تحمل تعارضات و الگوی ارتباطی و تعاملی از عوامل اثرگذار در فرهنگ سازمانی است.
مدیرعامل بیمهکوثر خاطرنشانکرد: شایسته است کارکنان با تبعیت از فرهنگ غنی شرکت، توجه جدی به توسعه فردی اعم از تجربهاندوزی، آموزش و غیره، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل، اجتناب از شایعه و نترسیدن از اتفاقها و مشکلات، تقدم منافع شرکت بر منافع شخصی و تبدیل کردن فکر به عمل در زمانی کوتاه در راستای پیشرفت شرکت و افزایش رضایتمندی ذینفعان گام بردارند.