کد خبر: ۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
سومین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات هفدهم دی ماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛علی آذرکار، دبیر کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: موضوع این همایش، «ممیزی فناوری اطلاعات» است و تلاش شده تا تجارب کاربردی انجام شده در سطح شرکت‌ها، برای مخاطبین ارایه شود.

کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات، سومین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را  پس از برگزاری دو دوره  مداوم طی دو سال گذشته برگزار می‌کند.

آذرکار درخصوص مقالات ارائه شده برای طرح در این همایش تخصصی  گفت: دراین همایش 8 مقاله از سازمان‌های مختلفی مانند بانک ملت، شرکت شاپرک، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شرکت توانیر، و شرکت توسن ارایه خواهد شد. تلاش شده تا برای اولین بار، مجموعه مقالات همایش هم در به‌صورت چاپ شده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

محورهای ده گانه این دوره از همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات  شامل "تبیین مفاهیم و اصول ممیزی فناوری اطلاعات" ، "معرفی چارچوب‌ها، به‌روش‌ها و استانداردها"، "ضرورت استفاده از استانداردها و چارچوب‌ها در سازمان‌های بزرگ"، "ارائه الگوهای بین‌المللی و تجارب سایر کشورها و تبیین شرایط مشاوره و توصیف فضای مشاوره کشور"،"ارائه تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق در اجرا"، "بررسی قوانین و مقررات تهدیدکننده و تقویت کننده"، طرح چالش‌ها، الزامات و عوامل کلیدی موفقیت استقرار ممیزی فناوری اطلاعات" و"ارائه نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات در حوزه ممیزی فناوری اطلاعات" هستند.

مخاطبان سومین همایش، مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور،  مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسین، مشاورین، مدیران و متخصصین فناوری اطلاعات، کارشناسان مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه اساتید و دانشجویان هستند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: