کد خبر: ۴۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به همراه مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مدیرعامل، مدیر کل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی در کمیته های شش گانه همایش کانون عالی بازنشستگان این سازمان در بندرانزلی حضور یافت و مسائل بازنشستگان را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در جمع بازنشستگان شرکت کننده در این همایش گفت: در ٤ سال گذشته در بحث درمان، سیستم نرم افزاری بیمارستانهای این سازمان که متعلق به بیش از ٢٠سال پیش بود، ارتقاء یافت و HIS  بیمارستانها تحت وب قرار گرفت که مراکز درمانی این سازمان به پیشرفته ترین سیستم اطلاعات بیمارستانی مجهز شدند.
دکتر محمدرضا جعفریان افزود: سیستم تصویربرداری بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی در اتاق عمل و بخش ها امروز آنلاین است و ساخت ٥ بیمارستان جدید ، دهها پلی کلینیک و افزایش تختهای بیمارستانی و تجهیز سخت افزاری از دیگر اقدامات انجام شده در سالهای اخیر بوده است .
وی اظهار داشت: در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی بیش از نه بیست وهفتم هزینه کرده است.
دکتر جعفریان گفت: ١٥٠ آمبولانس به ناوگان سازمان تامین اجتماعی اضافه کرده ایم و همچنین دستگاههای MRI را نیز در مراکز درمانی ملکی اضافه شد .
 مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: این سازمان آمادگی دارد تا پزشکان متخصصی را که تمایل به انعقاد قرارداد با این سازمان را دارند جذب کند .
دکتر جعفریان با اشاره به اجرای طرح کرامت رضوی توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: باید تلاش کنیم در این سفر معنوی، فعالیتهای فرهنگی و برنامه های متنوع نیز داشته باشیم .
وی اظهار امیدواری کرد قدمهایی که در راستای بهبود خدمات رفاهی و ورزشی برای بازنشستگان برمی داریم موجب رضایت بیش از پیش باشد .
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست ها گفت: بعد از انقلاب اسلامی تاکنون اتفاقات زیادی در حوزه درمان به وقوع پیوسته است و درزمان دکتر نوربخش اوج این فعالیتها در سازمان تامین اجتماعی انجام شده وگامهای بلندی برداشته شده است که حذف دفترچه های درمانی ، ارتقای کیفیت خدمات و هتلینگ بیمارستانها از جمله این اقدامات است .
علی اصغر بیات افزود: امیدواریم ثبات وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باعث تداوم این اقدامات شود.
وی گفت: طرح کرامت رضوی برای بازنشستگان بسیار جذاب و حرکتی مردمی بوده است که تاکنون ٥٢ نفر طی آن به مشهد مقدس اعزام و برای امسال نیز تعداد ٣٠هزار نفر پیش بینی شده است .
بیات اظهار داشت: اعتبار این طرح در سال اول تنها یک ونیم میلیارد تومان بود ولی برای سالجاری ١٥ میلیارد تومان است . حدود ٦٠ درصد مستمری بگیران حداقل بگیر هستند که بعضاً تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا(ع)نشده اند .
وی افزود: اقداماتی نظیر طرح کرامت رضوی و نسیم سلامت و المپیادهای ورزشی یادگارهایی از آقای دکتر اعتصامی است که یاد و خاطره او را نیز گرامی می داریم وامیدواریم این طرح ها تداوم داشته باشد.
گفتنی است، اعضای کمیته ها در همایش کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به ارائه نظرات و مطالبات خود پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: