کد خبر: ۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مدیرعامل بیمه نوین: وظیفه حرفه ای نمایندگان بیش از بازاریابی و فروش بیمه است، این حرفه به معنای تعهد همه جانبه و ارائه خدمت به بیمه گذار تا پایان زمان بیمه نامه است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل این شرکت با حضور در شعبه اراک و در جمع کارکنان، نمایندگان و کارگزاران استان مرکزی با اعلام این مطلب گفت: این تصور که وظیفه و تعهد نمایندگان پس از انجام فروش به پایان می رسد تلقی اشتباهی است. فروش، یک فرآیند است و حضور نمایندگان برای احقاق حقوق و ایجاد رضایت در مشتریان مانند یک نقطه اتصال بین شرکت و بیمه گذار بسیار اثرگذار و مؤثر است.  وی با اشاره به اهمیت خلاقیت و ابتکار در عملکرد شبکه فروش گفت: توجه مداوم به ضرورت تغییر مثبت در فعالیت حرفه ای نمایندگان بیمه یک اصل مهم است. بخشی از این تحول بر عهده خود نمایندگان و بخش دیگر مستلزم برنامه ریزی از سوی شرکت هاست. این همگرایی تأمین کننده منافع مشترک پایدار است. مدیرعامل بیمه نوین در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز بر کیفیت خدمات با هدف ایجاد ارزش برای بیمه گذاران برای شرکت های بیمه بسیار اساسی است و این ارزش آفرینی برای مشتریان زمانی محقق می شود که شبکه فروش و نمایندگان نیز از آن بهره مند باشند. کریم خان زند گفت: افزایش سرمایه اخیر و به تبع ارتقای سطح توانگری مالی شرکت می تواند به لحاظ عملی برای جذب پرتفوی بیشتر و امکان مانور بازاریابی قوی تر، برای شبکه فروش بسیار مؤثر باشد. توانمند شدن شرکت برای حضور در پروژه های بیشتر و بزرگ تر، در کنار توجه و برنامه ریزی برای خرده فروشی  هدفمند می تواند سبد پرتفوی شرکت را متنوع و سوددِه کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: