کد خبر: ۴۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان با حضور معاون سرمایه انسانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گیلان، رضا عسگری - معاون سرمایه انسانی بانک - در این نشست منابع انسانی را اصلی ترین عامل موفقیت سازمان دانست و بر حفظ جایگاه کنونی بانک مهر اقتصاد و افزایش ضریب نفوذ آن تاکید کرد.
عسگری تعهد و روحیه ارزشی همکاران را از ویژگی های مهم بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و با تاکید بر توجه به سرمایه انسانی به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه های سازمان، ابراز داشت: امروزه نوع نگاه نسبت به نیروی انسانی تغییر کرده و آن را در ردیف دیگر سرمایه های سازمان قرار می دهند.
عسگری با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم بانک در سال جاری اخذ مجوز تشکیل صندوق آتیه همکاران و افتتاح شرکت سهامی کارکنان  بوده است، گفت: این صندوق از اوایل امسال فعالیت خود را آغاز نمود و هدف آن کاهش دغدغه همکارن برای دوران بازنشستگی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری آموزش عمومی و تخصصی کارکنان از اهم برنامه های محوری معاونت سرمایه انسانی و آموزش می باشد.
در ادامه، فریدون حاجی زاده – رئیس اداره امور شعب استان گیلان – اظهار داشت: استان گیلان به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی، سطح علمی بالای کارکنان و وجود قابلیت های بی شمار، شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت اقتصادی دارد.
وی کسب رتبه اول به لحاظ کاهش معوقات در سه ماهه نخست سال، کسب رتبه دوم جذب منابع و رعایت ترکیب تسهیلات اعتباری را از جمله نتایجی دانست که با تلاش و کوشش تمامی همکاران استان گیلان در سه ماهه نخست سال میسر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: