کد خبر: ۴۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار
بسم الله الرحمن الرحیم ، نیای امروز، دنیایی است سرشار از شکل های مختلف ارتباطی و تبادل اطلاعات. برای انسان امروزی که در رشد سریع فناوری اطلاعات، به طرز عجیبی، از فضای مدرن به فضای پسا مدرن منتقل و در سبک های جدید زندگی متناسب با این فضا خو گرفته است، تصور یک روز بدون خبر و یک روز بدون رسانه، بسیار سخت است. از همین رو، فارغ از همه رسانه های رسمی و چارچوب های پیشین اطلاع رسانی، با ساده ترین ابزارها، هر فرد، از مخاطب صرف و ناظری عادی، خود به یک رسانه تبدیل می گردد. در چنین فضای پر هیاهویی که هر شخصی، فارغ از تخصص و یا هر نوع توجه به منافع گروهی یا ملی، می تواند با انتشار هر نوع خبر یا گزارشی، جریانی را در جامعه ایجاد و یا تشدید کند، یافتن سره از ناسره و راست از ناراست، کاری بس دشوار است و چنین است که تخصص و تعهد خبرنگاران متخصص و دلسوز، نه تنها کمرنگ نشده، بلکه بیش از گذشته در هدایت و روشنگری، برجسته و ارزشی مضاعف برای جامعه می یابد؛ خبرنگارانی که تکیه بر ستون استوار اخلاق زده، با دفاع از حقیقت، با رویکردی عدالت محور و با دفاع از منافع مردم و کشور، همانند گذشته و در فراز و نشیب های تاریخ این مرز و بوم، نقش بسزایی در توسعه همه جانبه کشور، ایفا می کنند و در این مسیر، از هیاهوها و جنجال های پوچ و ناملایمات و مشکلات نمی هراسند.
اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک پارسیان، ضمن پاسداشت یاد شهدای عرصه اندیشه و قلم، با ارج نهادن به مقام والای خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان نمادهای عالی فرهنگ و جریان سازان توسعه و مردمسالاری، روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک گفته، برای فعالان عرصه اطلاع رسانی آرزوی سلامتی و توفیق دارم. همچنین از این که در یک سال گذشته، خبرنگاران رسانه های مختلف کشور در تبیین حقایق جامعه و به خصوص دفاع از کارکنان مورد اعتماد مردم در نظام بانکی، نقد مشفقانه سیاست ها و عملکردها، تلاش برای شفاف سازی و مقابله با تهمت ها، جوسازی ها و شایعات، رفتاری شجاعانه و مسئولانه داشتند، قدردانی کرده، امیدوارم در سایه توسل به حق و همکاری گسترده تر و عمیق تر نظام بانکی و اصحاب رسانه، در مسیر خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران، ثابت قدم باشیم. 
دنیای امروز، دنیایی است سرشار از اشکال مختلف ارتباطی و تبادل اطلاعات. 
برای انسان امروزی که در رشد سریع فناوری اطلاعات، به طرز عجیبی، از فضای مدرن به فضای پسا مدرن منتقل شده و در سبک های جدید زندگی متناسب با این فضا خو گرفته است، تصور یک روز بدون خبر و یک روز بدون رسانه، بسیار سخت است. 
از همین رو، فارغ از همه رسانه های رسمی و چارچوب های پیشین اطلاع رسانی، هر فرد با استفاده از ساده ترین ابزارها،  از مخاطب صرف و ناظری عادی، خود به یک رسانه تبدیل می گردد. در چنین فضای پر هیاهویی که هر شخصی، فارغ از تخصص و یا هر نوع توجه به منافع گروهی یا ملی، می تواند با انتشار هر نوع خبر یا گزارشی، جریانی را در جامعه ایجاد و یا تشدید کند، یافتن سره از ناسره و راست از ناراست، کاری بس دشوار است و چنین است که تخصص و تعهد خبرنگاران متخصص و دلسوز، نه تنها کمرنگ نشده، بلکه بیش از گذشته در هدایت و روشنگری، برجسته و ارزشی مضاعف برای جامعه می یابد؛ خبرنگارانی که تکیه بر ستون استوار اخلاق زده، با رویکردی عدالت محور و با دفاع از حقیقت و منافع مردم و کشور، همانند گذشته و در فراز و نشیب های تاریخ این مرز و بوم، نقش بسزایی در توسعه همه جانبه کشور، ایفا می کنند و در این مسیر، از هیاهوها، جنجال های پوچ، ناملایمات و مشکلات نمی هراسند. 
اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک پارسیان، ضمن پاسداشت یاد شهدای عرصه اندیشه و قلم، با ارج نهادن به مقام والای خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان نمادهای عالی فرهنگ و جریان سازان توسعه و مردم¬سالاری، روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک گفته، برای فعالان عرصه اطلاع رسانی آرزوی سلامتی و توفیق دارم. همچنین از این که در یک سال گذشته، خبرنگاران رسانه های مختلف کشور در نقد مشفقانه سیاست ها و عملکردها، تلاش برای شفاف سازی و مقابله با تهمت ها، جوسازی ها و شایعات، تبیین حقایق جامعه و به خصوص دفاع از کارکنان مورد اعتماد مردم در نظام بانکی، رفتاری شجاعانه و مسئولانه داشتند، قدردانی می نمایم.
امیدوارم در سایه توسل به حق و همکاری گسترده تر و عمیق تر نظام بانکی و اصحاب رسانه، در مسیر خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران، ثابت قدم باشیم.
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار پيامي صادر كرد:
وي در اين پيام آورده است: در اين دوران مهم كه كشورمان در حال پشت سرگذاشتن ركود و پايه گذاري توسعه اي پايدار در ابعاد اقتصادي و اجتماعي است نقش خبر و خبرنگاران كه با اطلاع رساني درست و گسترده نقش روشني در ايجاد فضاي سرشار از اميد و انگيزه دارند بر كسي پوشيده نيست.
در حقيقت خبرنگاران پيشگامان نستوه آگاهي و توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جوامع بشريند كه با تن دادن به خطرها و از خود گذشتگي و ايثار امواج آگاهي را در جامعه گسترش مي دهند .
ارج نهادن به اين عزيزان ارزش قائل شدن براي رشد و اعتلاي كشور است زيرا ماموريت نشان دادن نقاط ضعف و قوت كشور در مسير توسعه صنعتي و اقتصادي بر عهده آنان قرار دارد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نياز به چنين افراد بيدار و هشيار دارد .
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي عرصه رسانه و اطلاع رساني ، موفقيت و سربلندي خبرنگاران و فعالان عرصه خبر را در انجام مسئوليت هاي خطيرشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز خبرنگار
محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت .
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در این پیام آمده است :اصحاب فرهیخته رسانه همواره در پیِ تغییر و تحوّل مثبت در جامعه هستند تا روند توسعه کشور متوقف نشود. روزنامه‌نگاران اطلاع رسانی را ابزار مهم نوگرایی و نوسازی اندیشه‌های مردم و صاحب منصبان می‌دانند. رسانه ها به عنوان رکن چهارم مردم‌سالاری آینه بی کم و کاست توانمندی ها و پیشرفت و نقاط ضعف ها و کمبودها هستند و ضمن مدیریت صحیح افکار عمومی، هم میهنان را به آینده سرزمین مان امیدوار می‌سازند.
روز خبرنگار یادآور حادثه شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار متعهد کشور به دست سنگدل‌ترین دشمنان آگاهی و اطلاع‌رسانی است. امروز همه خود را موظف می‌دانیم از اصحاب شریف رسانه که این حرفه خطیر و مهم را متعهدانه و مسئولانه در مسیر اهداف سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی به انجام می‌رسانند صمیمانه تقدیر کرده و آرزوی توفیق و بهروزی برای آنان داشته باشیم.
پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت روز خبرنگار
 مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است: بسمه تعالی، فرارسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
خبرنگاران وجدان بیدار، چشمان بینا، زبان گویای جامعه و طلایه داران جبهه آگاهی هستند که با تعمق و نکته سنجی خود به کشف حقایق می‌پردازند و آن را در کمترین زمان به اطلاع مخاطبان می‌رسانند.
اعتقاد راسخ دارم جایگاه خبرنگاران محترم و سختکوش ایران اسلامی در اعتلا و تنویر افکار عمومی و سلامت اذهان جامعه، بسیار خطیر و تعیین کننده است. 
لازم می‌دانم به عنوان عضوی از جامعه خدمت‌گذار نظام بانکی مراتب سپاس و قدردانی خود را از فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که همواره حامی و همراه نظام بانکی کشور هستند، اعلام نمایم و ضمن تبریک مجدد این روز خجسته، موفقیت و سربلندی ایشان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز خبرنگار 
در دنیای امروز که به دنیای اطلاعات و ارتباطات شهرت یافته است، کسب اخبار موثق و قابل‌اطمینان در مورد وضعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه و انتشار به‌موقع آن بسیار هزینه‌بر، دشوار و گاه با حیات و ممات انسان‌ها، سروکار می‌یابد و خبرنگاری درعین‌حال که از مشاغل حساس و بسیار ضروری و حیاتی است و به تعهد، تخصص، نکته‌دانی و موقع‌شناسی و از همه مهم‌تر به شجاعت نیاز دارد.
خبرنگاری در تمامی جهان از کارهای سخت و بلکه پرخطر شمرده می‌شود و گرامیداشت این روز یک یادآوری به پاسداشت کوشش‌های صادقانه مردان وزنان آزاده و شجاعی است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار سریع و به‌موقع اخبار صحیح از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
هفدهم مردادماه مصادف است با روز خبرنگار و بهانه‌ای است برای عرض تبریک و خدا قوت به جامعه خبری و این‌که به این بهانه برای همه تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به‌روزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزو نماییم.
بانک_توسعه_تعاون روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب اندیشه تبریک گفته و ضمن آرزوی نیک‌روزی و سلامت، توفیق بیش‌ازپیش آنان را در انجام رسالت حرفه‌ای و انسانی خود ظل توجهات حضرت بقیه‌الله اعظم آرزومند است. حجت‌اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک_توسعه_تعاون
 پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت روز خبرنگار
دکتر علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفدهم مردادماه در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است :راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق، راهی است که شما خبرنگاران برای پیمودن آن دشواریهای بسیاری را بر خود هموار کرده اید.
در سالهای همکاری عمیق با خبرنگاران وزین اقتصادی، آنچه مبرهن است پایبندی شما برای دست یابی به اطلاعات صحیح همسو با شرافت حرفه‌ای، توجه به قوانین بویژه در حوزه تجارت بین الملل بوده که همواره با دانش روز و اطلاعات عمیق از این حوزه عجین گردیده است.
فرصت مغتنمی است که به مناسبت روز خبرنگار اهتمام شما را به همراهی و همگامی با مجموعه بانک توسعه صادرات که با هدف اعتلای ارزشهای اصیل گسترش فرهنگ صادرات در ایران اسلامی صورت می پذیرد، ارجی دوباره نهیم.
از ایزد متعال توفیق هرچه بیشتر شما عزیزان را برای یاری رساندن به نظام اسلامی در شفافیت، روشنگری و در نهایت خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان، خواستارم.
تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل بانک شهر در پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، این روز را به همه خبرنگاران تبریک گفت. 
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن کامل پیام به شرح زیر است: هفدهم مرداد، روز تقدیر از تلاش انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی، اندیشه و شعور فداکاری می‌کنند؛ روز کسانی که حقیقتا تجسم مسئولیت، تعهد و از خودگذشتگی بوده و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمانه‌ خویش هستند. 
بنده به عنوان مدیرعامل بانک شهر با آگاهی از دغدغه‌های فعالیت در این زمینه و اشاره به این‌که روز خبرنگار، برگ زرینی در تقویم ملی است، فرا رسیدن این روز و تلاش خبرنگاران را در برافروختن چراغ دانایی و اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه تبریک گفته و حضورشان را در همه عرصه‌ها ارج می‌نهم.
 بی‌شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
 از خداوند منان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه همه خبرنگاران کشور را در گسترش صدق و حق‌گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
پیام تبریک مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت روز خبرنگار
ن والقلم و ما یسطرون هفدهم مردادماه بهانه ای است برای تقدیر از قشری زحمت کش که طلایه دار حق طلبی و تصویرگر بی بدیل عرصه اطلاع رسانی اند . آنان که انتظار مي رود با حنجره های پاک و تراوش قلم هایی متعهد در امواج پر تلاطم خبررسانی با وجدانی بیدار پرچم دار وادی قلم و آگاهی باشند .
اینجانب در این مناسبت تقویمی که برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به زحمات این تلاشگران بی ادعاست بر خود فرض می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی ، این روز مبارک را خدمت اصحاب رسانه ، خبرنگاران گرانقدر و خانواده بزرگ مطبوعات و تمامی زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض كنم . آرزومندم در هر دو جهان نزد ذيحقان خود كه آحاد انسانهاي شريف اين سرزمينند سربلند باشيد .مدیر عامل بانک قوامین دکتر غلامحسن تقی نتاج
تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت روز خبرنگار
محمد حسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
 هفده مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، روز گرامیداشت مقام خبرنگارانی است که در مسیر رسالت، آگاهی بخشی و بالندگی جامعه گام می نهند.خبرنگاران پرتلاشی که در میثاقی جاودانه با قلم، صداقت می نگارند و با تیزبینی و شجاعت ، پاسدار اندیشه ها و وجدان بیدار جامعه خویشند. دیده بانان امینی که بی مدعا و بی منت تعهد سنگین و دشوار حکایت حقیقت را بردوش می کشند و استوارانه افقی روشن و درخشان را بر ای کشور نوید می دهد.
اینجانب ضمن بزرگداشت رسالت اهل قلم و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و فعالان رسانه توفیق این عزیزان بی مدعا را در عرصه ارتقای سطح بصیرت جامعه وخدمت به اهداف نظام اسلامی از درگاه خدواند متعال خواستارم
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار
مهندس عطاءاله آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را طی پیامی به اهالی مطبوعات و رسانه تبریک گفت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین متن پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به شرح ذیل است: دانستن حق اساسی مردم است و خبرنگاران راستین، چشم بینا و گوش شنوای جامعه‌اند. اهالی قلم در كسوت رسولان و پیغام‌آوران سعادت بشریت، با چرخش قلمی تقدیری بزرگ را رقم می‌زنند. این روز بهانه‌ای برای یادآوری حرمت، منزلت و قداست کسانی است که رنج‌ها و زحمات را برای آگاهی و بیداری به جان خریدارند.
ضرورت حرفه‌ای بودن در كار خبر، برخورداری راویان خبر از علم و دانش، و تجربه و جسارت است تا با تکیه بر سه عنصر مهم سرعت، دقت و صحت، بتوانند به وظیفه والای خود عمل کنند.
هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای تک تک آنان موفقیت در عرصه خبررسانی را آرزومندم.
پیام تبریک مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز خبرنگار
"ن والقلم و ما یسطرون" سوگند به قلم و آنچه می نویسند.(قلم:1) سوگند خداوند در قرآن کریم به نام قلم، گویا ترین شاهد بر شرافت و قداست آن است و خبرنگارانی که تا انتها به سوگندشان به قلم و قداست آن وفادار ماندند، به شرافت آن اعتباری افزون تر بخشیدند.
 بی شک رشد و توسعه‌ی فرهنگی مستلزم عزم جدی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی است و خبرنگاران راهیانِ وادیِ آگاهی، راویانِ عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع‌رسانی هستند.
هفدهم مردادماه روز شکوهمند حق‌گویی و حق‌جویی و یادآور حماسه آفرینی‌های آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، تلاش صادقانه ی شما را می‌ستایم و دست همه اصحاب قلم را زیر خيمه‌ی صفا و صداقت براي ادامه همكاري‌هاي رسانه‌اي به گرمي می‌فشارم.
 از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق و حق‌گویی در عرصه آگاهی بخشی به مردم میهن اسلامی‌مان از طریق اطلاعات دقیق و وثیق، همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای مسئلت می‌نمایم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.   سید ضیاء ایمانی  مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

 

نام:
ایمیل:
* نظر: