کد خبر: ۴۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
پیام تبریک مدیر عامل بیمه ها به مناسبت روز خبر نگار

پیام تبریک مدیر عامل بیمه ها به مناسبت روز خبر نگارپیام تبریک مدیر عامل بیمه ایران معین: بیش از 20 سال است که 17 مرداد روز پر کشیدن خبرنگار شهید «محمود صارمی» روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز یادآور تلاش بی وقفه خبرنگاران در راه اعتلای سطح اطلاع و آگاهی جامعه است که بی وقفه با قلم و بیانشان پویایی، دانایی و بالندگی را به جامعه هدیه کرده‌اند و در این راه از ناهموار‌ی‌ها، ناملایمات و دشواری‌ها نهراسیده‌اند.

امید است این پرچمداران عرصه اندیشه و قلم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام نهاده شده است، بتوانند به حرکت رو به جلو، یافتن کاستی‌ها و رفع مشکلات جامعه کمک شایان توجهی داشته باشند.

شرکت بیمه ایران معین ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و خانواده پرتلاش عرصه اطلاع رسانی، توفیق و سربلندی این عزیزان را از خداوند اندیشه و خرد خواستار است.

پیام مدیرعامل شرکت بیمه حافظ : عبدالرسول عطایی با صدور پیامی، هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران حوزه اقتصادی تبریک گفت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ متن پیام بدین شرح است:

17مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و ارزشمند کشورمان، فرصت مغتنمی است تا از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تجلیل و قدر‌شناسی شود. تجلیل از خبرنگارانی که پیشرفت و تحول در حوزه اقتصادی کشور مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آنهاست. کسانی که با همت والای خود مردم ومسوولین را از وقایع مهم جامعه مطلع و با درایت و خلاقیت به کاهش دغدغه های مردم کمک می کنند.

بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت این مناسبت ،خداقوت عرض کنم خدمت همه سرباران حقیقی و حقیقت نویس شجاع و خستگی ناپذیر این عرصه، که به عنوان حلقه واسط مسوولان و آحاد مردم، همواره در این عرصه سنگ تمام گذاشته اند. برای همه این عزیزان و خانواده های محترمشان سرافرازی و موفقیت آرزومندم. عبدالرسول عطائی مدیرعامل

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دی: سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی در آستانه فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی بدین شرح است: به نام خدا

خبرنگاران، نوشته هایشان طلوع حقیقت و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، آنان می کوشند تا جامعه در ابهام و بی اطلاعی باقی نماند و با رشد و آگاهی مردم باعث تسریع حرکت اطلاعات در جامعه می شوند. اصول خبرنگاری به معنای واقعی صداقت، امانتداری، تحلیل به حق و منصفانه، حفظ اخلاق می باشد.

اینجانب به سهم خود، فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی خبرنگاران محترم بخصوص حوزه صنعت بیمه کشور تشکر و قدردانی کرده و بر روح بلند خبرنگاران شهید درود فرستیم و از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت خواستارم.

پیام تبریک مدیرعامل بیمه‌کوثر: معلمی به‌نام خبرنگار بزرگان گفته‌اند که معلمی شغل انبیاست؛ زیرا رسالتش آگاهی‌بخشی به ذهن‌ها، بارور کردن اندیشه‌ها و هدایت افکار در مسیر نیکی‌هاست... و ما باور داریم در دنیای امروز «خبرنگار» نیز همین وظیفه حیاتی را بر دوش می‌کشد. او معلمی است که آسایش و آرامش خویش را فدای یافتن حقایق می‌کند و پس از آن، تمام همت و تلاش خویش را به کار می‌بندد تا همچون آموزگاری مهربان، همه دانسته‌هایش را صادقانه و خالصانه در اختیار یکایک مخاطبان قرار دهد.

در روزگار پر از اخبار و اطلاعات و زمانه رسانه‌های پرشمار ارتباطی، نور دانایی جامعه بی‌تردید مرهون شمع وجود خبرنگارانی است که به حرمت سوگند پروردگار بر قلم، هیچگاه قداست کار خویش را نشکسته‌اند.

17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی، یکی از همین خبرنگاران روشن‌ضمیری است که در میدان مبارزه با تاریکی و ناآگاهی با تمام نیرو حضور یافت و سرانجام کبوتر روحش به ملکوت اعلی پیوست. جسمش آن روز قلم شد و خونش مرکب، تا سنگینی وظیفه‌ی یک خبرنگار متعهد را فریاد کند و یادآور شود روایت راستین اخبار و انتقال بی‌پیرایه وقایع می‌تواند اجری به بزرگی جهاد و شهادت داشته باشد.

اینجانب، مجید مشعلچی فیروزآبادی، به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه کوثر روز «خبرنگار» را گرامی می‌دارم و این مناسبت را به شما خبرنگاران، تصویرگران، گزارشگران و سایر همکارانتان، از صمیم قلب تبریک می‌گویم. امیدوارم با اتکال به حضرت احدیت و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) توفیق ایفای وظایف به بهترین وجه و در تمام عرصه‌ها روزی‌تان گردد.

پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی: متن پيام مديرعامل صندوق به شرح زير است: بي شک کار آمدترين نوع نظارت بر عملکرد افراد، سازمان ها و نهادها که مي تواند ضامن اجراي درست وظايف ايشان باشد، نظارت آحاد مردم بر عملکردهاست. اين مهم با اجراي کامل وظايف رسانه ها و اصحاب رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران محترم بعنوان يکي از ارکان مهم دمکراسي که چشم بينا و زبان گوياي مردم يک جامعه هستند تحقق مي يابد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطر همه شهداي صديق رسانه همچون شهيد مرتضي آويني، شهيد غلامرضا رهبر و شهيد محمود صارمي، مراتب سپاس خود را از تلاش خستگي ناپذير جامعه شريف خبرنگاران، به ويژه خبرنگاران صنعت بيمه که در انعکاس اخبار و رويدادهاي اين حوزه مهم اجتماعي و اقتصادي در کشور نهايت سعي و تلاش خود را مبذول ميدارند اعلام داشته و با آرزوي سلامتي و بهروزي تمامي دست‌اندرکاران در حوزه رسانه واطلاع رساني کشور، از درگاه خداوند متعال موفقيت هاي روز افزون رسانه هاي خبري را در مسير رشد و تعالي اين مرز و بوم مسئلت دارد.علي جباري مدير عامل صندوق تامين خسارتهاي بدني

پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم بر این باوریم که حرفه خبرنگاری فارغ از داشتن استعداد ذاتی و توان نگارش، بدون عشق قابل تصور نیست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، از تمامی استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی که در جهت رشد و شکوفایی آگاهی مردم و اعتلای کشور تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می نمایم. محمدابراهیم تحسیری / مدیر عامل

نام:
ایمیل:
* نظر: